AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Del Skrevet 14. mars 2023 Er det flere som har som har opplevelsen av det samme? Nå har jeg overnattet der en del ganger pga jeg har vært mye på sykehus. Det er en ting som forundrer meg veldig: Hvorfor gir de mer til de som overnatter der om de er pårørende eller folk som er syke? Med dette mener jeg at en kan gi litt til som trenger litt oppmuntring i en siutasjon der folk er syke eller pårørrende til folk som er syke. Saken er at en må ha en tykk lommebok når en skal overnatte der. kan nvene noen eksempel: 1, Jeg har vært på en del hotel og der får en kaffe/te gratis uten å måtte betale noe for det. Her må en betale over 40 kr for en kopp kaffe/te i pappbeger. 2. Skal du kjøpe twist (bare en) så må du betale kr 7,- pr. stk. 3. For en middag må en betale 240kr som er ikke varm. 4. Dersom en kommer fem minutter for ssent til frokost, så er det ikke velvilje fra kjøkkenet å lage noen skiver med enkelt pålegg..nei da skal du kjøpe to tørre skiver børdskiver i kiosken til 68kr....noe som ikke akkurat smaker godt. 5. I tilegg til alt dette så blir en nektet å ta med seg mat på rommet. Det er forbud som de har på at gjestene ikke skal ta med seg mat til lunchen.Folk skal kjøpe mat der det de serverer mat.....så da skal en betale over 200 kr for også det. Med andre ord en må ha tykk lommebok dersom en skal overnatte på dette stedet..... I tillegg så hjelper de ikke gjestene å bestille TAXI, den må du gjøre selv...en blir henvist til en Ipad i reseptsjonen og da må en klare det selv. Jeg ble vitne til at en eldre mann skulle ha seg Taxi, han spurte om å få hjelp, men han måtte gjøre det selv...den som stod bak disken ville ikke gjøre noe verdens ting....til slutt kunne jeg ikke se på dette så jeg måtte hjelpe mannen....han takket og var fornøyd, men missfornøyd med den som stod bak disken at den ikke kunne hjelpe han... Så kort oppsummert så har dette hotellet mye å lære både i kundbehandling, service og ikke minst litt øknmomi... De burde få med seg at det er lille bidra som gir folk en følse av at de blir tatt vare på, og ikke være så fordømt arogant og penggale som dette hoteller er. Har flere opplevelser av dette hotellet så del det her. Anonymkode: a9a72...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Del Skrevet 14. mars 2023 Har du vært ute og reist mye? Det er et 3-stjerners hotell? Det er vel slikt man kan forvente, og det er ikke ulikt andre sammenlignbare hoteller. Det er ikke urimelig å ikke ville smøre skiver til gjester etter stengetid som ikke klarer å innrette seg etter åpningstidene, eller nekte gjester å ta med lunsj. Anonymkode: d698e...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Del Skrevet 14. mars 2023 Klarer ikke å lese utav HI hvilket hotell det er snakk om Anonymkode: 1d01d...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Klarer ikke å lese utav HI hvilket hotell det er snakk om Anonymkode: 1d01d...c97 klarer du ikke å lese selve tittelen på tråden heller, kanskje? Anonymkode: 00309...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. mars 2023 #5 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klarer ikke å lese utav HI hvilket hotell det er snakk om Anonymkode: 1d01d...c97 Det er vel et lite "hint" i tittelen, kanskje? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Del Skrevet 14. mars 2023 Er ikke dette et pasienthotell? Hvor mye koster det pr natt? Og dette avsnittet forsto jeg ikke: Sitat Nå har jeg overnattet der en del ganger pga jeg har vært mye på sykehus. Det er en ting som forundrer meg veldig: Hvorfor gir de mer til de som overnatter der om de er pårørende eller folk som er syke? Med dette mener jeg at en kan gi litt til som trenger litt oppmuntring i en siutasjon der folk er syke eller pårørrende til folk som er syke. Hva mener du her? Men hvis du ikke er fornøyd kan du jo bruke Thonhotellet på Ullevål stadion og enten gå opp til Rikshospitalet (hvis det er der du er og er i form til det) eller ta taxi (for egen regning, vil jeg anta - koster ca 200 kr). Hotellet bestiller taxi for deg, jeg er enig i at det bør en hotellresepsjon gjøre. Hvordan det er med gratis kaffe der aner jeg ikke. Jeg har heller aldri kommet for sent til frokost, men det er ikke vanlig at man får gratis frokost om man ikke overholder tidene. Fordelen med Gaustad er jo at de serverer mat fire ganger om dagen pluss at de har en kiosk. På Ullevål stadion får du frokost, ellers må du kjøpe mat på Egon i 1.etasje, bestille take-away eller gå på restaurant andre steder eller i butikken. Du kan ta med deg mat på rommet. Hvorfor man vil ha en enkelt twist skjønner jeg ikke. Ta med en sjokolade i lomma da vel. Anonymkode: 55cfe...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå