AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 Hvorfor er det slik at menn klager over at de vil at flere jenter skal se naturlige ut, f.eks. ikke bruke sminke eller operere seg. Det er ikke alle, men mange mener sminke er en maske over ditt virkelige utseende, og du lyver om hvordan du ser ut fordi du bruker sminke. Uansett så sier menn at de mener naturlig er best, og de fleste liker og kan være enige med dette. Men det som er rart er at mange elsker Kim Kardashian selveste plastikk bomben og er full i sminke og rare kjemikaler i fjeset og kroppen. Så menn forklar hvorfor det er slik? Anonymkode: 5b70e...a02
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Følte😡Skal jeg være plastikk og fake, eller ekte????????? Anonymkode: 7738b...b72 1
Gjest Paramount Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 (endret) Du henvender deg til tre typer menn her. De som liker det naturlig, de som liker sminke, og de som ikke er i stand til å se forskjellen. Jeg svarer for min hybride holdning: Feminint er attraktivt, men det går på mye mer enn sminke. Litt sminke er fint. Men jeg er mest forelsket i det trøtte trynet som jeg ser om morgningen. Det er mest kjærlighet i det, det første fjeset, som du starter dagen med, helt uten sminke. Om du var så trøtt kvelden før, at du bare faller i søvn uten å få tid til å fjerne sminke, så er det greit det også. Da er det heller ikke sminken du forelsker deg i. Endret 14. mars 2023 av Paramount
feliek54 Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor er det slik at menn klager over at de vil at flere jenter skal se naturlige ut, f.eks. ikke bruke sminke eller operere seg. Det er ikke alle, men mange mener sminke er en maske over ditt virkelige utseende, og du lyver om hvordan du ser ut fordi du bruker sminke. Uansett så sier menn at de mener naturlig er best, og de fleste liker og kan være enige med dette. Men det som er rart er at mange elsker Kim Kardashian selveste plastikk bomben og er full i sminke og rare kjemikaler i fjeset og kroppen. Så menn forklar hvorfor det er slik? Anonymkode: 5b70e...a02 Jeg syns det kan være vakkert med lit sminke, men når de overdriver, bruker filler etc så virker det for meg unaturlig. Som regel kan du se at det er noe rart og du kan se at det ikke er naturlig. Så selv om jentene er vakre uten sminke så tenker jeg: er det noen grunn til at de endre utseende så mye, du ser jo at det er noe feil. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 Sikker på at det er nøyaktig de samme mennene som mener alt dette samtidig? Jeg liker naturlig, har en naturlig kjæreste, og synes Kardashians er direkte stygge. Anonymkode: f544b...e2d 4 2
BeLeven Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det som er rart er at mange elsker Kim Kardashian selveste plastikk bomben og er full i sminke og rare kjemikaler i fjeset og kroppen. Så menn forklar hvorfor det er slik? Det er ikke de samme mennene du snakker om... Jeg har selv aldri hørt om menn som liker Kardashians - selv om det sikkert finnes, siden de har blitt så kjent. Et naturlig ansikt med lite/ingen sminke slår alltid et kunstig utseende, etter min mening. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 BeLeven skrev (4 minutter siden): Jeg har selv aldri hørt om menn som liker Kardashians - selv om det sikkert finnes, siden de har blitt så kjent. Her snakker vi om kulturforskjeller, de er kanskje populære i USA, men har heller aldri hørt om noen norske menn som liker den type damer. Anonymkode: bdeff...f54 1
Veggdyret Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det slik at menn klager over at de vil at flere jenter skal se naturlige ut, f.eks. ikke bruke sminke eller operere seg. Det er ikke alle, men mange mener sminke er en maske over ditt virkelige utseende, og du lyver om hvordan du ser ut fordi du bruker sminke. Uansett så sier menn at de mener naturlig er best, og de fleste liker og kan være enige med dette. Men det som er rart er at mange elsker Kim Kardashian selveste plastikk bomben og er full i sminke og rare kjemikaler i fjeset og kroppen. Så menn forklar hvorfor det er slik? Anonymkode: 5b70e...a02 De fleste menn kan så lite om sminke at de ikke ser forskjell på "tungt sminket med realistiske farger" og "naturlig". Det de mener når de sier at de misliker sminke er knallfargede leppestifter og øyenskygger, 3 meter lange falske øyevipper og sånt. Og det samme med plastisk kirurgi - de mener at det skal se ut som det kan være (på grensen til) naturlig, ikke at det skal VÆRE naturlig. At du går fra en A-cup til en C-cup med pent resultat er noe veldig mange menn digger. At du går opp til en HHH-cup derimot ser så overdrevet mye ut at det er først nå de skjønner at du har operert deg. Samme med leppestørrelse, nese osv. også. Er det pent utført og ikke overdrevet, så er det "bedre enn naturlig". 2
kjekkfyr Skrevet 14. mars 2023 #9 Skrevet 14. mars 2023 Jeg tar en Ole Brum og sier ja takk, begge deler 😇 Synes det er veldig fint med damer som pynter og sminker seg jeg, et pent sminket ansikt er helt nydelig i mine øyne (og, ja, jeg skjønner at «pent sminket» er subjekivt). Samtidig synes jeg også det er knallfint å være helt naturlig. For meg er øyne og smil det som aller først fanger oppmerksomheten, enten de er naturlig eller sminket 😍
Bombasi Skrevet 14. mars 2023 #10 Skrevet 14. mars 2023 Et naturlig utseende enten med lite eller ingen sminke er best. Dette er fordi jeg synes dette er finest på de aller fleste, uten at jeg mener du lyver om utseende hvis du pøser på, selv om det ser en unaturlig ut. Og nei, jeg liker absolutt ikke Kim Kardashian. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #11 Skrevet 14. mars 2023 Er det virkelig menn som du burde addressere dette til. Det er ikke menn som utgjør Kardashians følgerskare. Hvor mange menn er det egentlig du tar utgangspunkt som verken selger noe eller på en eller annen måte representerer (/ er sin egen) merkevare? Og hvis du snakker om de mennene som du synes er kjekke. Er det kanskje fordi din egen usikkerhet er deres største fortrinn når de skal ha sex med deg den kvelden og bryr seg fint lite om det er noen bruddstykker å rydde opp når de har forlatt redet... Anonymkode: df60b...f72 1
BeLeven Skrevet 14. mars 2023 #12 Skrevet 14. mars 2023 Veggdyret skrev (1 time siden): Og det samme med plastisk kirurgi - de mener at det skal se ut som det kan være (på grensen til) naturlig, ikke at det skal VÆRE naturlig. At du går fra en A-cup til en C-cup med pent resultat er noe veldig mange menn digger. Kan vel bare si at jeg selv er helt uenig i dette. Jeg tar en A-cup framfor en C-cup hvilken som helst dag. Og i hvert fall hvis C-cupen er kunstig. Jeg har kun hatt sex med to kvinner med silikon - det merkes og det føles ikke like bra. Sitat De fleste menn kan så lite om sminke at de ikke ser forskjell på "tungt sminket med realistiske farger" og "naturlig". Det de mener når de sier at de misliker sminke er knallfargede leppestifter og øyenskygger, 3 meter lange falske øyevipper og sånt. Mulig noen ikke ser det det - men vi er ikke alle fullt så blinde som du framstiller her. Men jeg tror dette også avhenger av generasjon. Mulig menn i 20-åra er litt mer tilbøyelige til å like denslags...? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #13 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er det slik at menn klager over at de vil at flere jenter skal se naturlige ut, f.eks. ikke bruke sminke eller operere seg. Det er ikke alle, men mange mener sminke er en maske over ditt virkelige utseende, og du lyver om hvordan du ser ut fordi du bruker sminke. Uansett så sier menn at de mener naturlig er best, og de fleste liker og kan være enige med dette. Men det som er rart er at mange elsker Kim Kardashian selveste plastikk bomben og er full i sminke og rare kjemikaler i fjeset og kroppen. Så menn forklar hvorfor det er slik? Anonymkode: 5b70e...a02 Mange menn elsker ikke henne, det er kvinner som elsker henne og som er grunnen for hun er populær Anonymkode: d71f9...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #14 Skrevet 14. mars 2023 Det finnes ikke en Kardashian i hele verden som jeg finner attraktiv. Jeg er nok langt i fra den eneste som mener det. Anonymkode: bd537...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #15 Skrevet 14. mars 2023 Enkelt. Det er som menn når de sier: kvinner sier de vil ha snille menn, men faller bare for fuck boys. Det er ULIKE typer kvinner som sier og gjør dette. Det er feks mer naturlig at Kardashians og deres likesinnede før for fuck boys enn at kvinner som driver klatring, friluft gjør det. Anonymkode: 84d9f...39c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #16 Skrevet 14. mars 2023 Helt ok med sminke til fest og spesielle anledninger, men jeg foretrekker klart de som går uten i hverdagen. Samme gjelder sko med høye hæler, det ser bare dumt ut om man tripper rundt på slikt til hverdags. Greit til spesielle anledninger. Anonymkode: 4430c...7f3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #17 Skrevet 14. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Så menn forklar hvorfor det er slik? Anonymkode: 5b70e...a02 Menn er ulike? Anonymkode: c8d31...6a9
umAxa Skrevet 14. mars 2023 #18 Skrevet 14. mars 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Men det som er rart er at mange elsker Kim Kardashian selveste plastikk bomben og er full i sminke og rare kjemikaler i fjeset og kroppen. Så menn forklar hvorfor det er slik? Anonymkode: 5b70e...a02 Mange er ikke det samme som fleste menn. Hva fleste menn er tiltrukket av er stort sett tegn på fertilitet. Sminke og "rare kjemikalier" er alle metoder kvinner bruker for å forsterke denne effekten, enten om vi snakker om røde kinn, store vipper, tykt og fyldig hår på hode, implantasjer osv. Hvis du lurer på hvor grensen går mellom naturlig "look" og overdreven bruk, kan du sammenligne det med hva du selv synes om menn sine yttre: En gjennomsnittlig naturlig mann kan være attraktiv, men vi alle vet at høye menn trekker mer oppmerksomhet fra en objektiv ståpunkt, Det er derimot uattraktivt om denne gjennomsnittsmannen prøver å gjøre seg selv høyere med tjukke såler.
Arild37 Skrevet 14. mars 2023 #19 Skrevet 14. mars 2023 Ikke inntrykk av at menn er så gira på hu der, men vi liker oftest naturlig ja, det er ett lite mindretall som liker fake utseende med operasjoner og sprøyter. Sminke blir litt anderledes, litt er jo greit, men å male seg ugjenkjennelig er definitivt ikke populært blant mannfolk
Elaine Marley Skrevet 14. mars 2023 #20 Skrevet 14. mars 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg