Gå til innhold

Umatchet mens man dater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun jeg dater har unmatchet meg på Tinder. Vi har truffet hverandre noen ganger senere som om ingenting har skjedd, og jeg har ikke tatt det opp, da jeg ikke har følt behov for å poengtere at jeg har vært innom Tinder selv, men jeg synes det er litt rart.

Er det noen her som pleier å gjøre dette med dem man dater og i så fall hvorfor?

Anonymkode: 322dd...41d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten så har hun slettet Tinder,eller vil ikke at du skal følge med på hennes nye bilder osv 

Anonymkode: 116a8...7bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hun jeg dater har unmatchet meg på Tinder. Vi har truffet hverandre noen ganger senere som om ingenting har skjedd, og jeg har ikke tatt det opp, da jeg ikke har følt behov for å poengtere at jeg har vært innom Tinder selv, men jeg synes det er litt rart.

Er det noen her som pleier å gjøre dette med dem man dater og i så fall hvorfor?

Og bare for å ha det klart! Profilen hennes har dukket opp i strømmen min, uten at jeg har trengt å sveipe, så jeg vet at hun ikke har slettet Tinder.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Enten så har hun slettet Tinder,eller vil ikke at du skal følge med på hennes nye bilder osv 

Anonymkode: 116a8...7bb

Hmm, hun hadde ingen nye bilder da profilen hennes dukket opp i strømmen heller. Kan det være noe annet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og bare for å ha det klart! Profilen hennes har dukket opp i strømmen min, uten at jeg har trengt å sveipe, så jeg vet at hun ikke har slettet Tinder.

Tror hvis man unmatcher så kommer man ikke opp i strømmen igjen. Høres kanskje ut som noe skjedde med profilen hun hadde og at hun måtte lage ny? Bare spør henne, helt legitimt å lure på 

Anonymkode: 04c0a...5e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror hvis man unmatcher så kommer man ikke opp i strømmen igjen. Høres kanskje ut som noe skjedde med profilen hun hadde og at hun måtte lage ny? Bare spør henne, helt legitimt å lure på 

Anonymkode: 04c0a...5e5

Takk! Kan jo være en bug eller noe, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...