AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Skrevet 14. mars 2023 På vgs/universitetet fikk jeg et par forhold og det var flere jenter som var interessert, nå er jeg i full jobb og i slutten av 20-årene og kommer ALDRI i kontakt med jenter, synes jevnaldrene jenter fra 25 og oppover bare er overlegne og avvisende. Jeg er selv ganske sjenert og tør ikke å spørre ut lengre, fordi jeg er redd for å bli ledd ut og baksnakket av venninnene hennes. Jeg har vært singel i snart 15 mnd og nesten ikke kommet på date siden den gang (noe som kanskje også skyldes mye jobbing, men likevel....)... Trodde det liksom var et pluss å ha livet å stell med jobb og bolig mv, men virker ikke sånn.... Anonymkode: f7957...648 3
Endorfin Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Du tenker for mye, husk det er du som må vise guts og spørre, jenter sjelden har guts eller selvtillit til det, og bli avist som kvinner er 100 ganger verre enn og bli avist som mann. Om de er avisende greit nok, men overlegne i tillegg så vær glad du slipper, de skal gjennom mange nedturer før de modnes 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 15mmd er ingenting omg... Og ikke rart du ikke får dame når du har sånn kvinnesyn at alle damer er overlegne, duste, ler av deg og baksnakker deg. Dette sitter i ditt eget hode Anonymkode: 46200...73c 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Kvinner, de er kvinner. Jentestadiet er de over! Husk at dine føleler ikke nødvendigvis reflekterer virkeligheten. AnonymBruker skrev (4 timer siden): er overlegne og avvisende. Jeg er selv ganske sjenert og tør ikke å spørre ut lengre Hvorfor skal du spørre ut noen du ikke liker engang?? Har du prøvd å be ut en mann? Anonymkode: a7544...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 4 hours ago, Endorfin said: Du tenker for mye, husk det er du som må vise guts og spørre, jenter sjelden har guts eller selvtillit til det, og bli avist som kvinner er 100 ganger verre enn og bli avist som mann. Om de er avisende greit nok, men overlegne i tillegg så vær glad du slipper, de skal gjennom mange nedturer før de modnes Fordi...? Anonymkode: 72e11...873 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 De merker nok holdningen din. Du "fikk" forhold på videregående..? Høres ikke ut som om du tenker på kvinner som likeverdige, og detder kan vi lukte på lang avstand. Vis interesse i å bli kjent med personen hun er, ikke ta kontakt fordi en dame "ser digg ut" og fordi du håper det kan bli noe på deg. Anonymkode: 7adea...bc1 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 Folk som er så desperate etter bare 15 mnd er veldig turn off. Jeg har vært singel så lenge at en mann må være ganske unik om jeg skal avslutte det perfekte singelliv. Anonymkode: 633c5...e03 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #8 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi...? Anonymkode: 72e11...873 Fordi de har ikke vant med å oppleve det, bare se på gjennomsnitte hvordan kvinner reagerer når en mann sier nei. De blir sjokkerte, sinte og kan iblant gi fyren en smekk. Mens menn kan gi utrykk for at de blir skuffet, og du kan fange dem iblant å prøve å skjule hvor skuffet de er om det er en kvinne de virkelig liker. Men på gjennomsnitte starter det og stopper det der, og tilslutt har du blitt sagt nei til så mange ganger at du har lært å ikke ta det personlig og isteden bare feire når du får et ja. Anonymkode: 76673...856
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #9 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de har ikke vant med å oppleve det, bare se på gjennomsnitte hvordan kvinner reagerer når en mann sier nei. De blir sjokkerte, sinte og kan iblant gi fyren en smekk. Mens menn kan gi utrykk for at de blir skuffet, og du kan fange dem iblant å prøve å skjule hvor skuffet de er om det er en kvinne de virkelig liker. Men på gjennomsnitte starter det og stopper det der, og tilslutt har du blitt sagt nei til så mange ganger at du har lært å ikke ta det personlig og isteden bare feire når du får et ja. Anonymkode: 76673...856 Nja, det er sikkert fordi kvinner på et eller annet tidspunkt får nok. Kvinner pleaser og pleaser, mens menn blir aldri fornøyd. Vi kvinner får menn til å føle seg smarte, og får vi muligheten til å føle oss smarte bare 2 sekunder? NOPES. Av og til vil man være den som bare FÅR, uten å måtte gjøre seg fortjent til noe som helst. Anonymkode: e9e37...590
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #10 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de har ikke vant med å oppleve det, bare se på gjennomsnitte hvordan kvinner reagerer når en mann sier nei. De blir sjokkerte, sinte og kan iblant gi fyren en smekk. Mens menn kan gi utrykk for at de blir skuffet, og du kan fange dem iblant å prøve å skjule hvor skuffet de er om det er en kvinne de virkelig liker. Men på gjennomsnitte starter det og stopper det der, og tilslutt har du blitt sagt nei til så mange ganger at du har lært å ikke ta det personlig og isteden bare feire når du får et ja. Anonymkode: 76673...856 Her var det mye gjetting og tullball! Alle jenter opplever å bli avvist, helt fra barneskolen, ungdomsskolen, vgs, og utover i voksenlivet. Bare fordi du personlig ville benyttet enhver sjanse til å få sex så du ikke hadde avvist noen betyr ikke at alle menn er interessert i alle kvinner. Og det er ikke sant at kvinner som blir avvist pleier å bli voldelige fordi de blir avvist. Derimot er der vanlig at menn som blir avvist blir aggressive og truende, noen tar ikke nei for et nei og stalker eller voldtar, noen går til og med til så drastiske grep at de begår schoolshooting og terrorangrep for at de ble avvist av crushet sitt. Ikke prøv å snu på rollene her Anonymkode: 2e353...779 2 1
Serafin Skrevet 14. mars 2023 #11 Skrevet 14. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): På vgs/universitetet fikk jeg et par forhold og det var flere jenter som var interessert, nå er jeg i full jobb og i slutten av 20-årene og kommer ALDRI i kontakt med jenter, synes jevnaldrene jenter fra 25 og oppover bare er overlegne og avvisende. Jeg er selv ganske sjenert og tør ikke å spørre ut lengre, fordi jeg er redd for å bli ledd ut og baksnakket av venninnene hennes. Jeg har vært singel i snart 15 mnd og nesten ikke kommet på date siden den gang (noe som kanskje også skyldes mye jobbing, men likevel....)... Trodde det liksom var et pluss å ha livet å stell med jobb og bolig mv, men virker ikke sånn.... Anonymkode: f7957...648 Jeg er mann. Jeg har vært singel i snart 15 år. Du må lære deg å leve ditt eget liv, gjøre dine ting som gjør deg glad og så vil det kanskje plutselig dukke opp ei dame som er riktig for deg. Ikke vær en av de som bare må ha dame. Det er hyggelig det, altså. Men ingen nødvendighet heller for å leve et godt liv. Men igjen, lev ditt eget liv, stå på egne ben og være selvstendig. Og så finner du kanskje ut av det etterhvert. Endret 14. mars 2023 av Serafin
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #12 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): På vgs/universitetet fikk jeg et par forhold og det var flere jenter som var interessert, nå er jeg i full jobb og i slutten av 20-årene og kommer ALDRI i kontakt med jenter, synes jevnaldrene jenter fra 25 og oppover bare er overlegne og avvisende. Jeg er selv ganske sjenert og tør ikke å spørre ut lengre, fordi jeg er redd for å bli ledd ut og baksnakket av venninnene hennes. Jeg har vært singel i snart 15 mnd og nesten ikke kommet på date siden den gang (noe som kanskje også skyldes mye jobbing, men likevel....)... Trodde det liksom var et pluss å ha livet å stell med jobb og bolig mv, men virker ikke sånn.... Anonymkode: f7957...648 Men hva gjør du egentlig selv. Mitt barn er asexuell, la det ut på tinder, og det gikk ikke mer enn to mnd før hun fant en fantastisk fyr som også var asexuell. Men på veien dit, var hun aktiv i samtaler via nett først etter bare litt meldinger. Når praten gikk fint, var hun klar for et møte. Jeg mener, er du litt åpen på hva du vil ha, litt fra hjertet og ikke for å smøre på og imponere, så kan det jo tenkes du finner den rette. Jeg har aldri hatt tinder selv. Men når jeg fikk se hvordan menn oppfører seg på tinder, så forstår jeg godt at mange sliter. Mange skriver i profilen sin, bare hei. Og da blir man jo lett lagt til side. Anonymkode: 5c239...c7d 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 17.39): Her var det mye gjetting og tullball! Alle jenter opplever å bli avvist, helt fra barneskolen, ungdomsskolen, vgs, og utover i voksenlivet. Bare fordi du personlig ville benyttet enhver sjanse til å få sex så du ikke hadde avvist noen betyr ikke at alle menn er interessert i alle kvinner. Og det er ikke sant at kvinner som blir avvist pleier å bli voldelige fordi de blir avvist. Derimot er der vanlig at menn som blir avvist blir aggressive og truende, noen tar ikke nei for et nei og stalker eller voldtar, noen går til og med til så drastiske grep at de begår schoolshooting og terrorangrep for at de ble avvist av crushet sitt. Ikke prøv å snu på rollene her Anonymkode: 2e353...779 Når du måtte gå til det mest ekstreme for å "bevise" poenget ditt tror jeg det sier alt. Jeg benytter heller ikke hver sjanse til sex, hvordan tror du jeg har opplevd at kvinner blir aggresive? Og om du ikke tror på meg, kan du tilbringe en halvtime på Youtube å se hvor "pent" kvinner takler å bli avvist av selv noen de er helt fremmed med. Eller se hvor fort sinne starter å koke over når en selværklert 10er tvinger en mann å gi dem et tall og de kan se en flott 7 til 9 ikke godt nok. Hvor du hører kommentarene komme om at han sikkert er kvinne hater eller holder på med negging. Benekter ikke de mannlige taperne eller de som er direkte voldelige. Men det blir litt som å si fordi 97% av alle mennesker i fengsel i hele verden er menn, betyr det at 90% av menn enten er, eller er en dårlig dag unna å være en voldelig kriminell fyr. Mens realiteten er det mer mellom 5-10% av menn, da ulike land har folk i fengsel enten fordi de har helt syke lover eller ved å tjene penger på det så vi vet ikke riktig hvor mange av de som er i fengsel er der av legitim grunn. De som også tar det så lang at de tar med våpen til skolen eller som når en fyr kjørte over noen i Canada for noen år siden. Ikke noen tvil om at han var en kvinne hater som var sint på at verden ikke var rettferdig fordi "han var en så snill fyr." Men som jeg også mistenkte og det kom fram i rettsaken, det var en komponent, en veldig viktig komponent, det bare var også mer ting som gav klar tekst, ikke for at det gjør hva han gjorde om til noe du kan forsvare, det er bare enklere å forstå. Han var sterkt fysisk og psykisk mobbet, og det fysiske hadde gitt han 3 hjernerystelser. Betyr ikke at jeg har sympati for han, jeg ble også sterkt mobbet som holdt på helt til de gikk for langt hvor de knuste en ølflaske i ansikte mitt som nå endelig gav meg nok til å ta dem og familien deres i retten. Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe mot jentene som ikke bare så på men både lo, og mobbet meg psykisk i flere år. Det gjorde det også utrolig enkelt å vite hvilke jenter jeg burde date senere i livet. Og hvilke jeg burde holde meg langt unna da plutselig når jeg nå hadde en god slump med penger, prøvde de å ta en helt annen tone. De hadde fortsatt nerven til å følle seg tilstøtt og at det var meg det var feil med fordi jeg ikke kunne tilgi feil de gjorde når de var unge. Så nei kjære deg, du må dra langt med den kvinner er automatisk de uskyldinge skapningene som må bli beskyttet til en hver kost av et farlig mannlig samfunn. Men om du vet hvor du skal lete, og hva du skal unngå så vil du finne de kvinnene som faktisk er verdt å skape et livslangt partnerskap med. Anonymkode: 76673...856
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 Du føler at halve planeten blir stadig mer negativ til deg? Du får fokusere på den andre halve planeten en stund, da. Anonymkode: 54fc2...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå