Gå til innhold

Gjesters adgang til forumet.

Jeg synes at...  

65 stemmer

1. 1. Jeg synes at...

• ... det er verdt prisen.
      33
    • ... at vinninga går opp i spinninga.
      32

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_momo_*
Skrevet

Jeg skulle stemt for gjester men ...eh ... :ler:

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes kg skal stenge ut brukere som starter slike tråder som dukker opp hver andre uke. Videre bør de kunne ip-blokke gjester og faste brukere de finner mindre intelligente. Det er kgs forum, og de får gjøre som de ønsker.

Glem ikke sarkastiske brukere, nå da.

Men så heldige er vel ingen av oss. ;)

Gjest TomKrus
Skrevet
Glem ikke sarkastiske brukere, nå da. 

Forumet hadde blitt fryktelig tamt og kjedelig uten oss.

Skrevet
Jeg mener at alle gjester bør utestenges

Hvor ironisk.....

Skrevet

Syns dei fleste gjestar er kule :) Har lest maaaange artige kommentarar!

• 1 måned senere...
Skrevet

Personlig så synes jeg alle skulle registrere seg.....jeg vil ha et forum hvor ALLE tør å stå for det de mener :klappe:

Gjester tør tydeligvis ikke det, ellers så hadde de vel registrert seg som de aller fleste?!

Men de som tror man diskuterer for å bli enige eller godt likt må tenke seg om flere ganger. Da faller meningen med en god diskusjon bort og det er synd. Dette er et diskusjonsforum, på godt og vondt. Bla har jeg fått hjelp til å se en sak fra flere sider, og klart å rydde opp i et ekteskap som jeg var på vei ut av. Da var det bla en gjest som kom med et dårlig gjennomtenkt forslag! Ble helt oppgitt av det dumme svaret :tristbla: Hvorfor kan ikke alle registrere seg?, er det fordi de har noe å skjule?,

( ikke kom med at det tar lang tid å registrere seg eller lang tid å logge seg på,

DET ER SVADA = TULL ) :frustrert:

Fryd ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Personlig så synes jeg alle skulle registrere seg.....jeg vil ha et forum hvor ALLE tør å stå for det de mener  :klappe:

Gjester tør tydeligvis ikke det, ellers så hadde de vel registrert seg som de aller fleste?!

Jeg har vært registrert her i åresvis, og har ikke hatt problemer for å står for det jeg har skrevet.

Grunnen til at jeg gikk over til å bli gjest var:

-ønsket mer nøytral innstilling til det jeg skrev

-ønsker å tilbringe mindre tid her, mindre fristende som gjest

-har mindre tid på kg enn før pga endret livssituasjon

-møkka lai av folk som tok person og ikke ball i diskusjoner, og brakte inn uvesentlige ting fra andre tråder inn i nye debatter

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Jeg er kjempe glad for gjestene, tror KG hadde vært kjedelig uten de. Noen tull folk må man bare ta med på kjøpet.

Til alle gjester :kyss:

Endret av chrizzy
Gjest Gjest
Skrevet

Takk chrizzy

Jeg vil ikke registrere meg. Vil skrive innleg uten at de skal knyttes til meg.

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)
Personlig så synes jeg alle skulle registrere seg.....jeg vil ha et forum hvor ALLE tør å stå for det de mener  :klappe:

Det er jo veldi greit å få være gjest når man har noe på hjertet som man vil være anonym om. Når alle er registert så forsvinner anonymiteten lett. Om jeg skulle ta opp noe sensitivt nå, så ville jeg sikkert gjøre det som gjest. Fordi det er flere her som vet hvem jeg er og som har truffet meg.

Endret av chrizzy
Gjest Gjest
Skrevet

Så hvis jeg som gjest gir noen her en oppskrift, eller forteller om erfaringer fra utdanning/yrkesliv/samliv utfra beste mening så er det ikke til å stole på? Eller jeg mener ikke at en rød sofa er fin selv om jeg sier det?

En grunn til at jeg ikke har registrert meg er at jeg ikke ønsker å knytte alle innleggene mine til ett nick, fordi jeg føler det ville blitt for privat for meg. Jeg jobber i en liten bransje, og jeg skriver stort sett nokså ærlig (det betyr vel også at jeg mener det jeg sier, og står for det?) og utildekt - det kunne jeg ikke gjort om jeg var registrert. Eller - selvsagt kunne jeg det, men da ville jeg vært veldig gjenkjennelig, og det ønsker jeg ikke.

Alternativet ville vært å skrive NOE som registrert, og noe under andre nick eller uregistrert. Da er man vel like langt. Dessuten vet jeg av erfaring fra andre fora at jeg ikke blir en aktiv bruker der man skal være registrert, ikke fordi jeg oppfører meg dårlig, men både fordi jeg synes det er kjipt å være ny og måtte "smiske" for at ikke folk skal misforstå en, og fordi jeg får litt "klaus". All respekt til de som trives, men JEG gjør ikke det.

Selvsagt kommer det fra tid til annen en del teite innlegg her, både fra gjester og fra registrerte brukere. Om du får et teit tilbakemelding i en tråd om ekteskapet ditt håper jeg ikke det blir utslagsgivende for ekteskapet. Slike svar kan like gjerne komme fra faste brukere som gjester etter min erfaring, selv om det selvsagt er lettere å slenge med leppa og være dust når man ikke skal holde nicket sitt "reint".

Gjest Annabella
Skrevet

Enig med siste her jeg :)

Jeg er forøvrig for at en person kan få lov til å delta i debattene og meningsutvekslingene på linje med faste registrerte brukere med profil.

Jeg synes det skaper variasjon og mangfold og muligheten ivaretar verdier som frihet under ansvar for alle. En uregistrert bruker (eller fast registrert bruker) kan ikke si absolutt hva de vil her! Moderatorene av forumet er flinke til å holde distanse samtidig som de fjerner det mest upassende. De kan ikke følge med på all sladring og flisespikkeri heller.

Gjest melker
Skrevet
At folk velger å være gjest i steden for registrert bruker har jeg stort sett ikke noe problem med.

Men til tider kan det være fryktelig irriterende at gjester som har flere innlegg i samme tråd ikke kan ha ett nick. Det holder for meg at en kaller seg Gjest1 eller ett eller annet slikt, slik at en kan skille de ulike gjestene innen samme tråd fra hverandre. Når flere gjester skriver flere innlegg i samme tråd blir det bare kaos - hvis en kommenterer ett eller annet og så blir en eller annen gjest fornærmet fordi en blander sammen flere gjesters innlegg. Men det er da ikke lett å skilde Gjest og Gjest fra hverandre.

Jeg er en av gjestene som har skjønt dette nå :ler:

Gjest Stina
Skrevet
Jeg er en av gjestene som har skjønt dette nå :ler:

Farbror Melker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...