Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det siste året har mannen hatt mye hårtap. vi nærmer oss 40 med stormskritt begge to og har vært sammen i seks år. Vi har to jenter sammen. Har forsiktig ymptet frempå at det faktisk finnes hjelp der ute,, han kan prøve recrea forte som er en slags hårkur som han skal smøre i hodebunnen, men dette nekter han helt. Har også nevnt parykk eller tupe men ingenting går inn hos han. Dette plager meg, jeg ser at han forfaller og mister hår. Han slurver også med ansiktskrem, jeg sier til han at bare vent, rynkene i ansiktet kommer fortere enn han aner når han etterhvert blir over 40.. Vi har dessverre kranglet en del om dette. Nå har han sett seg lei på at jeg tar det opp etter vår siste småkrangel om dette. Selv er jeg nøye med å ta vare på utseende og hadde jeg vært han hadde jeg i det minste prøvd å dempe hårtapet og dekke til issen. Han vil se ut som en klovn på hodet hvis han mister mye mer nå og det er mer på høyre side av hodet enn venstre. Huff litt rotetet innlegg men måtte få ut litt "steam." Er det noen andre her inne med litt "tafatte" menn akkurat når det kommer til hår- og hudpleie??

Anonymkode: 8ba95...b65

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare vent til han blir 50 og blank isse, blir som vin diesel, og litt rynker og grove trekk.. barsk som Jason momoa 

Han har ikke slått ut i full blomst enda, og jeg mistenker at her har du tenkt og dumpe han før han dumper deg når du innser alle 20-40 åringer ligger langstrakt etter ham 💋

Anonymkode: 264f4...9ff

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann. Håper han ikke får vite hva som skrives om han.

Anonymkode: 77f66...c55

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært god på ansiktskrem, ser ingen rynker enda.

Nærmer meg 53..

Anonymkode: 77c4b...01a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har aldri vært god på ansiktskrem, ser ingen rynker enda.

Nærmer meg 53..

Anonymkode: 77c4b...01a

De fleste får rynker i ansiktet i 40-årene, da har du vært heldig. Handler uansett om å forebygge, men det vil han ikke.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert like greit at du dumper ham med en gang. Så slipper du å bli såret når han dumper deg fordi du har fått rynker og hengepupper.

Anonymkode: c1993...e72

• Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det siste året har mannen hatt mye hårtap. vi nærmer oss 40 med stormskritt begge to og har vært sammen i seks år. Vi har to jenter sammen. Har forsiktig ymptet frempå at det faktisk finnes hjelp der ute,, han kan prøve recrea forte som er en slags hårkur som han skal smøre i hodebunnen, men dette nekter han helt. Har også nevnt parykk eller tupe men ingenting går inn hos han. Dette plager meg, jeg ser at han forfaller og mister hår. Han slurver også med ansiktskrem, jeg sier til han at bare vent, rynkene i ansiktet kommer fortere enn han aner når han etterhvert blir over 40.. Vi har dessverre kranglet en del om dette. Nå har han sett seg lei på at jeg tar det opp etter vår siste småkrangel om dette. Selv er jeg nøye med å ta vare på utseende og hadde jeg vært han hadde jeg i det minste prøvd å dempe hårtapet og dekke til issen. Han vil se ut som en klovn på hodet hvis han mister mye mer nå og det er mer på høyre side av hodet enn venstre. Huff litt rotetet innlegg men måtte få ut litt "steam." Er det noen andre her inne med litt "tafatte" menn akkurat når det kommer til hår- og hudpleie??

Du sier mannen din er tafatt og forfaller fordi han begynner å få viker, og du vurderer å gå ifra han fordi han ikke gjør noe med det? Er du seriøs? Skjerp deg, ts! 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Akkurat det med viker og hårtap kan de jo ikke noe for. Jeg syns det er merkelig at du vurderer å dumpe han pga det, stakkars mann 🙁

Anonymkode: 9be0c...2de

Hvis damer hadde blitt skalla hadde menn dumpa oss også 

Forstår ts godt. 

David beckham er en av mange som har tatt hårtransplantasjon for å ikke la utseendet forfalle :) Når menn forventer at vi damer tar vare på utseendet skulle det bare mangle at de selv tar vare på utseendet også. Uten tenning og tiltrekning kan man like gjerne være venner! Og det blir man til slutt i 70 åra og null sex men i 40 årene har man fortsatt mange gode år med sex igjen 

Anonymkode: 7ecfa...761

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper du troller, for du virker til å trenge litt perspektiv om du vil bryte opp en familie over noen hårstrå🤯 Jeg synes menn som bare fjerner alt i stedet for å prøve å dekke til eller legge til er utrolig sexy. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er best at du går. For denne mannen fortjener så mye bedre. 

Anonymkode: 0634f...56e

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet

Håper virkelig dette er trolling… hvis ikke gjør du han en tjeneste ved å gå. Han lar seg ikke forfalle selv om han mister håret og får rynker - det er helt naturlig og ikke til å unngå.

Mannen her er i midten av 30-årene. Han har barbert av seg alt håret som følge av hårtap og han er finere enn noensinne! Mye finere å ta alt enn å kjempe mot noe så naturlig som hårtap (slik som flere menn jeg kjenner). Han har heller aldri brukt ansiktskrem og han har fine smilerynker og linjer i panna. For meg blir han bare bedre og finere for hvert år.  Elsker en mann med et voksent uttrykk som ikke er redd for å eldres 😍 

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

At det går an å bli så overfladisk. Mannen din fortjener noe mye bedre enn deg TS.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann. Dette kan du da alvorlig ikke mene. Blir for dumt.

Anonymkode: 6e4c9...6bd

• Liker 3
Skrevet

Hva om han tenker på å gå fra deg fordi du har rynker i panna? eller strekkmerker på magen? 

Hadde min partner villet gå fra meg pga noe utseendemessig sånn som det du beskriver hadde jeg hatt det bedre uten han.

• Liker 6
Skrevet

Like greit. Høres ikke ut som om at kjærligheten mellom dere er sterk, og det høres ikke ut som om at du elsker han. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er galt med å miste hår? Det er helt naturlig og er utelukkende biologisk positivt. Tenker parykk kan være greit, men ikke for å skjule hårtap. Det kan heller brukes som sminke. Noe han tar på på en lørdagskveld og dropper på søndagen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De fleste får rynker i ansiktet i 40-årene, da har du vært heldig. Handler uansett om å forebygge, men det vil han ikke.

TS

Det handler aller mest om gener. Deretter, for å forebygge, er det anbefalt å smøre seg med solkrem samt og drikke nok vann for å tilføre huden fuktighet. Om vinteren når det er kald luft, kan man bli litt ekstra tørr i huden, da kan man bruke en fuktighetskrem. Men det er ikke slik at det er anbefalt å smøre seg daglig med dagkrem og nattkrem, og hei hvor det går.

For øvrig elsker du ikke mannen min, så det er bare til å gå ut av forholdet nå. Du kommer ikke til å elske han igjen, selv om han mot formodning skulle skaffe seg parykk eller ta laserbehandling. Du elsker ikke HAN. Og den han ER. Da kommer dere ikke lenger enn dette. 

Du er overfladisk og passer sammen med en annen overfladisk fyr. 

Anonymkode: d0faf...ba0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...