AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg er inne i en periode (egentlig vært sånn hele 2023) hvor jeg er ekstremt destruktiv i tankegangen, mye lei meg, lite motivasjon, og ting som egentlig er gøy og koselig, blir nesten bare et ork. Noen som har tips til hvordan dette kan snus? Jeg er student og har egentlig ingen grunn til å ha det sånn da jeg har venner i studiebyen, familie i nærheten jeg kan reise hjem til når jeg vil, frivillig verv, deltidsjobb så jeg ikke slipper å stresse over økonomien og et studie som lar meg styre mye av hverdagen selv.Har kun meg selv å ta vare på, så burde jo egentlig hatt det helt supert. Likevel er jeg bare skikkelig nedfor, stressa og isolerer meg selv og vil lite av alt som skal være gøy og koselig. Jeg har en bosituasjon som ikke er helt ideell, men skal flytte ut til sommeren og bare gleder meg så utrolig mye til det! Vet også at sommer, varme og mindre indre stress hjelper på, men noen som har tips til hvordan "holde ut" til sommeren hvor nytt miljø og muligheter står for tur? Er jo enda to-tre mnd til den tid, så vært fint å klart å endre tankegangen litt før jeg tror/håper at mye blir bedre. Anonymkode: 7d3f7...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Søk opp tankefeltterapi. Anonymkode: f70a3...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå