Gå til innhold

Veldig oppgitt over meg selv, er så sykt flørtete.... 🙄

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg gjort det igjen.. Chattet med en fyr fra en dating side og vi har en super tone... Men jeg vet jo at jeg ikke er tiltrukket av han. Likevel er jeg så flørtete i tonen at jeg i dag skjønte at han tror vi har noe på gang... 🙄Uff så ikke den komme. 

Saken er den at det gjør jeg aldri. Jeg bare har det gøy uten å mene noe som helst med det... Og så plutselig har fyren gått hen og blitt betatt.... 

Hvordan klare skjerpe seg? Jeg har alltid vært flørtete som type, altså i følge foreldrene mine, helt siden veldig ung... Skrur vel lett på sjarmen tenker jeg... 

Men glemmer liksom at det kan såre eller skuffe noen.... 

Noen tips til hvordan skru av? 

Anonymkode: 39b51...481

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å chat med fyrer på dating sider som du ikke er interessert i? 

Anonymkode: 26380...60b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Luremus!

Anonymkode: 1410b...7c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har jeg gjort det igjen.. Chattet med en fyr fra en dating side og vi har en super tone... Men jeg vet jo at jeg ikke er tiltrukket av han. Likevel er jeg så flørtete i tonen at jeg i dag skjønte at han tror vi har noe på gang... 🙄Uff så ikke den komme. 

Saken er den at det gjør jeg aldri. Jeg bare har det gøy uten å mene noe som helst med det... Og så plutselig har fyren gått hen og blitt betatt.... 

Hvordan klare skjerpe seg? Jeg har alltid vært flørtete som type, altså i følge foreldrene mine, helt siden veldig ung... Skrur vel lett på sjarmen tenker jeg... 

Men glemmer liksom at det kan såre eller skuffe noen.... 

Noen tips til hvordan skru av? 

Anonymkode: 39b51...481

Det ligger i menneskers natur å flørte. Det er en viktig egenskap for å bli bedre likt i samfunnet. Så lenge du ikke sier noe du ikke mener eller oppriktig lurer ham, så har du ikke gjort noe galt. Hans forhåpninger er jo da kun basert på hans (over)tolkning. Og av alt vi vet så tenker han kanskje først og fremst at her er veien kort til sex. Ikke noe mer. Slik det ofte handler om på dating sider. Ikke særlig ok det heller om det var du som ble betatt og han bare var ute etter en ting.

Først og fremst handler dette om å bekrefte ett annet menneske og bli bekreftet. Det er sunt uansett hva intensjonen er🙂

Anonymkode: e5bcc...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...