Gå til innhold

Gir du mannen instruksjoner når dere forsøker reproduksjon? F eks at han skal bruke boxershorts, droppe badstu. Osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mange par som sliter med å lage barn. Mange småting kan avgjøre om det blir engang eller ikke. Og mannens sædkvalitet er helt sentral.

Anonymkode: 59eaf...58e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi sliter med å få barn regner jeg med han også oppsøker info om hva han kan gjøre selv. 

Anonymkode: 8e306...575

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det ville jeg ikke gjort. Da legger man lista for å bli en mor som ikke lar far være omsorgsperson. 

Ikke bruk dyne i vogna du må bruke vognpose. 

Ikke si nei til barnet, og ikke si flink heller.

Lag ALL MAT fra bunnen. La aldri barn smake litt iskrem.

Slik vil jeg ikke være.

Anonymkode: 063c2...510

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klarer du ikke si lage barn eller prøve på barn? Snakker du sånn? "Min mann og jeg forsøker reproduksjon"?

Anonymkode: ad4c6...312

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg gir ham ingen spesielle instruksjoner. Jeg stoler på at han vet hvordan man gjør det etterhvert som vi har prøvd i flere år. Men kanskje jeg skal prøve å få ham til å drikke mer gulrotjuice eller noe sånt, det kan jo ikke skade." 😅🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dumpet en mann som jeg måtte gi instrukser fordi han ikke gadd å søke det opp på egenhånd 

Anonymkode: 05cae...fb7

AnonymBruker
Skrevet

Hvis kvinnen har gått på prevensjon, og de har vært sammen lenge, så beg. gjerne kvinnekroppens immunforsvar å reagere på spermen til denne spesielle mannen. Sliter dere med reproduksjon? Vel, da anbefaler jeg 1) slutt med prevensjon 2) skaff sperm fra en annen mann. Boxershorts hjelper ikke mot kvinnens immunforsvar. Get real!

Anonymkode: 0dda8...987

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4f7f4...2e2

Skrevet

Da vi slet med å få barn ga min ekskone meg mange tips som hun hadde fått til å forbedre sjansene våre. Ser ikke noe problem i dette da vi hadde prøvd i mange år og det var et virkelig ønsket barn. Man må jo prøve å ta de grepene man kan og da synes jeg man skal dele den informasjonen med hverandre som forberer sjansene,

Selv da vi endte med å gå for IvF, så ga hun meg tips for å forbedre sædkvaliteten og hun fulgte tips som forbedret henne sjanser til å bli gravid.

Trodde egentlig dette var en selvfølge. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Klarer du ikke si lage barn eller prøve på barn? Snakker du sånn? "Min mann og jeg forsøker reproduksjon"?

Anonymkode: ad4c6...312

Ble det litt for vanskelige ord for deg, vesla?

Anonymkode: 128f6...f7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis kvinnen har gått på prevensjon, og de har vært sammen lenge, så beg. gjerne kvinnekroppens immunforsvar å reagere på spermen til denne spesielle mannen. Sliter dere med reproduksjon? Vel, da anbefaler jeg 1) slutt med prevensjon 2) skaff sperm fra en annen mann. Boxershorts hjelper ikke mot kvinnens immunforsvar. Get real!

Anonymkode: 0dda8...987

Ganske frekt å anbefale cuckolding sånn ut av ingenting.

Anonymkode: 128f6...f7b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...