AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg har hatt mye kontakt med en fyr i noen måneder. Siden vi bor på hver vår del av landet, så har vi ikke møttes enda. Han sier han er interessert i meg å liker meg godt. Men for ei stund tilbake så begynte han å virke mer distant. Han sier det er fordi han går gjennom depresjon å angst akkurat nå, og ikke har energi til noe annet enn jobb og trening. Og at han ikke greier å slippe noen inn akkurat nå. Å at han bare trenger tid på seg. Så for øyeblikket er det ikke mye kontakt. Går ofte ett halvt døgn før han svarer. Han sier fremdeles at han er interessert i meg å liker meg. Han gir meg alltid utfyllende og lange svar. Jeg er skikkelig usikker på om jeg blir lurt trill rundt.. Anonymkode: 11235...0df
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Jeg har ventet på nok menn som bruker dette som unnskylding til å ikke gidde å kaste bort mere tid på det. Hadde han tenkt at det var en sjanse at du var kvinnen for han så hadde han møtt deg og brukt forelskelsen som inspirasjon til å komme seg ut av depresjonen. Istedet så bruker han deg bare som litt underholdning og noen å få omsorg og oppmerksomhet fra for å få bekreftet at han har verdi, mens han egentlig ikke vil noe seriøst med deg på sikt. Anonymkode: bdd6c...05e 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Ikke vent på han! Han er ikke frisk! Anonymkode: 3d6bc...572
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Joda kan være frisk han, ikke alle så syns det er så gøy og tekste i evigheten. Anonymkode: 5d5c6...956
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Joda kan være frisk han, ikke alle så syns det er så gøy og tekste i evigheten. Anonymkode: 5d5c6...956 Tror ikke du leste tråden du besvarer 🤷♀️ Anonymkode: bdd6c...05e 1
Rebecca30 Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Hør her søster, hvis denne fyren virkelig likte deg, ville han gjøre alt i sin makt for å holde kontakten med deg. Du fortjener bedre enn å bli holdt på vent mens han "går gjennom noe". Hold deg på avstand og la han komme til deg når han faktisk er klar for et forhold. Ingen mann er verdt å vente på i evigheter. 🙅♀️💁♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå