AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Foregår den prosessen ved at et langt hår blir kortere? Altså at selve hårstrået blir svakere og kortere? Eller er det sånn at at det ikke kommer nytt hår fra hårsekken når et hårstrå detter av? Anonymkode: af365...fb1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Jeg har det sånn. Håret som faller av vokser ikke ut. Det er derfor mer plass mellom hvert hårstrå om du forstår. Det er veldig fortvilende og sårt. Er 55, og egentlig fornøyd med utseende..føler meg «ung» men så er der dette håret da som er veldig tynt. Anonymkode: 9e018...bea 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har det sånn. Håret som faller av vokser ikke ut. Det er derfor mer plass mellom hvert hårstrå om du forstår. Det er veldig fortvilende og sårt. Er 55, og egentlig fornøyd med utseende..føler meg «ung» men så er der dette håret da som er veldig tynt. Anonymkode: 9e018...bea Føler med deg og forstår deg.♥️ Jeg blir også tynnere og tynnere i håret og blir snart 42. Anonymkode: 534ac...b33 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 Dette er helt individuelt. Jeg vet om flere gamle damer med veldig tykt hår. Selv er jeg over 60 og har ikke fått tynnere hår. Anonymkode: f3dcf...934 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Jeg er 31, og sliter med det samme.. Skjedde etter jeg fikk barn. Anonymkode: 05e39...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Føler med deg og forstår deg.♥️ Jeg blir også tynnere og tynnere i håret og blir snart 42. Anonymkode: 534ac...b33 Meg du siterte. Bare lurer på om noen bruker « extention»? Ønsker meg egentlig det, men sitter langt inne. Anonymkode: 9e018...bea
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 Livet er for kort til å bekymre seg for hvordan man ser ut på håret. Kan anbefale Apollo hårsenter!🙃 Anonymkode: 2bcc7...71b
Serpica Skrevet 23. juni 2023 #9 Skrevet 23. juni 2023 Jeg bruker Raquel Welch hairtopper. Min heter Top Billing. Klipser det bare over mitt eget hår. Ser helt ekte ut og finnes i masse nydelige farger. Håret ser alltid fint ut. Slet ned å style mitt eget hår i årevis fordi det var så tynt. Skulle ønske jeg oppdaget dette tidligere. Nå føler jeg meg alltid fin på håret. Håret ødelegger ikke lenger utseendet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå