Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foregår den prosessen ved at et langt hår blir kortere? Altså at selve hårstrået blir svakere og kortere?

Eller er det sånn at at det ikke kommer nytt hår fra hårsekken når et hårstrå detter av?

Anonymkode: af365...fb1

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk extensions.

Anonymkode: a6748...f3f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn. Håret som faller av vokser ikke ut. Det er derfor mer plass mellom hvert hårstrå om du forstår. Det er veldig fortvilende og sårt. Er 55,  og egentlig fornøyd med utseende..føler meg «ung» men så er der dette håret da som er veldig tynt.

Anonymkode: 9e018...bea

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har det sånn. Håret som faller av vokser ikke ut. Det er derfor mer plass mellom hvert hårstrå om du forstår. Det er veldig fortvilende og sårt. Er 55,  og egentlig fornøyd med utseende..føler meg «ung» men så er der dette håret da som er veldig tynt.

Føler med deg og forstår deg.♥️ Jeg blir også tynnere og tynnere i håret og blir snart 42.  :(

Anonymkode: 534ac...b33

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt individuelt. Jeg vet om flere gamle damer med veldig tykt hår. Selv er jeg over 60 og har ikke fått tynnere hår.

Anonymkode: f3dcf...934

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31, og sliter med det samme.. Skjedde etter jeg fikk barn.

Anonymkode: 05e39...6a9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Føler med deg og forstår deg.♥️ Jeg blir også tynnere og tynnere i håret og blir snart 42.  :(

Anonymkode: 534ac...b33

Meg du siterte. Bare lurer på om noen bruker « extention»? Ønsker meg egentlig det, men sitter langt inne. 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Livet er for kort til å bekymre seg for hvordan man ser ut på håret. Kan anbefale Apollo hårsenter!🙃

Anonymkode: 2bcc7...71b

Skrevet

Jeg bruker Raquel Welch hairtopper. Min heter Top Billing.  Klipser det bare over mitt eget hår. Ser helt ekte ut og finnes i masse nydelige farger. Håret ser alltid fint ut. Slet ned å style mitt eget hår i årevis fordi det var så tynt. Skulle ønske jeg oppdaget dette tidligere. Nå føler jeg meg alltid fin på håret. Håret ødelegger ikke lenger utseendet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...