Gå til innhold

Hva er galt med meg ift dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et grusomt, langvarig forhold, med vold. Det er fire år siden nå, jeg har jobbet med og bearbeidet mye. 

Begynner lengte etter en mann. Ikke hatt et eneste forhold disse årene. 

Nå lurer jeg på hva som er galt med meg, for

-hver gang noen ber meg på dage o, blir de avvist kontant uansett hvor interessante de måtte være

-jeg har prøvd meg på nettdate men tar meg selv å sitte og bla og bla uten å være veldig engasjert og jeg sveiper aldri høyre på noen, er nærmest apatisk ift det

-jeg kan se en mann og tenke at han er flott og interessant men hvis han tar kontakt så blir han avvist

-de få gangene (2) jeg har fått følelser for noen i løpet av de siste år, så har det vært for to menn jeg vet jeg ikke kan få.... 

Jeg lurer på om jeg er helt ødelagt. Jeg får ikke til dette med dating. Vil så gjerne ha en ved min side, men orker ikke prosessen dit. Driver jeg med selv sabotasje? Siden jeg faller for kun dem jeg ikke kan få? Eller hva er det med meg? 

-

Anonymkode: 4f640...49b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ganske ødelagt ja. Du selvsaboterer som en beskyttelsesmekanisme. Dette kan endres i terapi men ikke uten med din bakgrunn. 

Anonymkode: 86307...69d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er ganske ødelagt ja. Du selvsaboterer som en beskyttelsesmekanisme. Dette kan endres i terapi men ikke uten med din bakgrunn. 

Anonymkode: 86307...69d

Det høres muligens riktig ut, det der at jeg beskytter meg selv. 

Går til psykolog og har gjort det et par år. Bør kanskje ta opp dette. Først i det siste jeg har bitt meg merke i hvor lite interessert jeg er. Tror rett og slett ikke jeg tør... 

Anonymkode: 4f640...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...