AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Vi ble kjent i en facebook gruppe for spesielt interesserte i tantra og meditasjon og utviklet først et nettvennskap. Jo mer vi chattet jo mer gnist oppstod, vi dro sammen på yoga retreats og kurs og vi begynte å date og senere ha sex. Har aldri hatt den type sex før og har oppdaget en verden jeg ikke trodde eksisterte, problemet nå er bare at han ikke vil forplikte seg til noe forhold og har tatt følelsesmessig avstand etter at jeg sa jeg kunne se for meg oss som kjærester. Vi har tatt en prat om det og det er ikke sannsynlig sånn jeg ser det at vi kan bli noe mer og jeg er desverre ganske sjalu av meg også hvis han ikke svarer med en gang kan jeg bli sint og tenke han er med noen andre.. Men sexen da, vil ikke gi slipp på den. Han sier vi kan "fortsette å utforske og ta hverandre til nye høyder", men lurer jeg bare meg selv om jeg går med på det når han uansett aldri vil være trofast til kun meg eller ende opp som kjæresten min? Tror aldri jeg vil kunne ha lik sex med noen andre, er over førti år og aldri vært borte i det før så jeg ville gjort så å si alt for at han skulle blitt min..! Anonymkode: fb7ab...183
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Skrevet 14. mars 2023 Hvis du blir sjalu av denne relasjonen, vil du nok styre i retning problemer ja. Han har vært ærlig mot deg og klar på sine intensjoner - og da blir det høyst sannsynlig ikke noe forhold av det. Han kommer nok til å ønske å treffe andre også. Tantrisk sex er utrolig deilig, og kan fort skape en hekt hos deg. Men husk at det finnes andre enn bare ham som driver med det også. Anonymkode: d5bb8...610 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Ikke vent på at han skal bli kjæresten din, fordi det kommer ikke til å skje! Bare kutt han ut, å ikke gi han denne kjærestefordelen. Anonymkode: 8d8c0...21c 3
billie833111 Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Mye bedre å ta helt avstand fra han. Det finnes langt flere enn du tror som driver med dette! Du kommer til å bli trigget av hans følelsesmessige avstand, og du kommer til å skyve han fra deg dess mer du ønsker han. Det vil føles helt forjævlig for deg, særlig når du også vet at han ønsker å være fri til å ligge med andre samtidig. Ikke gjør dette mot deg selv, er min anbefaling... 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #5 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tantrisk sex er utrolig deilig, og kan fort skape en hekt hos deg. Men husk at det finnes andre enn bare ham som driver med det også. Anonymkode: d5bb8...610 Ts her, ja vet at det fins andre som driver med dette men jeg ønsker ikke å oppsøke noe miljø for Tantrisk sexpartner eller etterlyse dette. Da er det mange menn som melder seg som også bare vil bruke meg seksuelt. Jeg vil at en mann jeg har sex med skal verdsette meg og personligheten min først og fremst og like meg for å være i et forhold med meg, ikke bare få utløp for det seksuelle som hvis jeg eksplisitt hadde søkt etter en med interesse for Tantrisk sex.. Det som var så fint med han er at vi ble venner først og snakket ikke engang om sex de første årene vi var nettvenner så jeg følte meg ikke som et "jaktbytte" som jeg har gjort før når jeg har meldt meg inn på sider for folk som vil utforske bdsm f.eks Så med en fremgangsmåte med normal dating uten å oppsøke spesielle miljøer for sex så er jeg redd det blir vanskelig å finne Men ja.. Det er dårlig ide å fortsette å ha sex når han ikke vil noe mer og jeg har følelser for han Anonymkode: fb7ab...183 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men ja.. Det er dårlig ide å fortsette å ha sex når han ikke vil noe mer og jeg har følelser for han Det må du jo vurdere selv, men du må ta styringen der selv. Jeg har selv vært mannen i en sånn relasjon, og jeg har ikke klart å avslutte relasjonen selv om damen har fått følelser. Det blir opp til deg som har følelser å avslutte. Mannen har det som plommen i egget. Jeg kjenner også kvinner som velger å bli værende i en slik relasjon, fordi "det er bedre å få sex og nærhet enn ingenting fra ham". Og det kan det jo være. Men det blir ikke et kjæresteforhold, om det er det du aller helst ønsker. Anonymkode: d5bb8...610 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 Er god sex viktigere enn å ta vare på hjertet ditt? ❤️ Anonymkode: 9e91c...107 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå