AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Del Skrevet 13. mars 2023 Alene fordi vi ønsker det sånn. Det hadde vært koselig å feire sammen med barn og barnebarn, men et av barna og 2 barnebarn er ikke til stede da. Og det hadde vært fint med foreldre og svigers. Foreldrene mine er nok til stede, men ikke svigermor som er 95 år. Og alle i hans slekt er langt borte. Og et av barna som jeg ønsket var der, er langt borte (ingen av barna vet at vi har 20 års jubileum som gifte). Venner bor der vi bor, men vi er langt unna for de på datoen. Egentlig vil jeg holde det helt privat og at vi feirer selv. Jeg vil ikke ha noen stor greie av hverken runde dager eller bryllupsdager for min del. og mannen min er enig. På denne datoen er vi i Trondheim, langt unna der vi bor. Så hva kan vi finne på annet enn å gå på en god restaurant? Kino og teater er ikke aktuelt. Anonymkode: fb126...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 13. mars 2023 #2 Del Skrevet 13. mars 2023 Dra på en av Michelin-restaurantene. Det tar hele kvelden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Del Skrevet 13. mars 2023 Bare hold det privat. Er da ingen grunn til at andre skal bry seg om den dagen uansett, det angår jo bare dere to. Et skikkelig resturantbesøk tar jo hele kvelden, så jeg hadde gått for det. Anonymkode: bdd76...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Del Skrevet 13. mars 2023 Britannia spa? Sove i tretopphytte? Vet det fins flere i Trøndelag. Padletur på Nidelven? Noe nytt ingen av dere har prøvd før (pardansekurs?)? Anonymkode: de6a4...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå