Gå til innhold

Gi bort katt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Innekatter)

For noen uker siden skulle jeg hente en kattunge. Har en katt fra før, og målet var at de skulle bli venner, leke og ha det fint i lag mens jeg var på jobb.

Når jeg skulle hente denne kattungen, så ble jeg satt i en ubehagelig situasjon. Broren til kattungen min måtte bort, kjøper hadde kansellert, og jeg fikk tilbud om å ta han i mot gratis.

Jeg endte opp med å ta to kattunger hjem. Tanken var at jeg sikkert kunne gi bort den "ekstra" etter at de nye var trygg på leiligheten og katten jeg har fra før. 

Etter å ha blitt kjent med kattene, har resultatet egentlig blitt at jeg er mest glad i den ekstra, som også er glad i meg. Søsteren er glad i broren, og katten jeg hadde fra før, men er ellers et tredjeledd. Hun liker overhodet ikke meg. 

Jeg har derfor vurdert å gi henne videre. Har et vennepar som ønsker katt, men det gjør fortsatt veldig vondt å tenke på å gi ho fra seg...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hjernen siet at det kanskje er bra å gi ho til et eget hjem, men hjertet vil ikke gi ho bort -selv om hu hater meg.

Anonymkode: 02113...83f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv litt til ….

Anonymkode: e20ec...cf8

Gjest Ramona1970
Skrevet

Det er jo ingen katter som hater en. Om hun er veldig knyttet til broren, så holder hun seg vel med han istedenfor å sosialisere med ukjente. Broren kan være mer sosialisert rett og slett. Prøv å gi henne mat fra hånda, mat er ofte veien til dyrs hjerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...