AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Sønnen min har sett masse på Andrew Tate det siste året og det merker jeg i hvordan holdninger han har fått rundt kvinner. Nå skal han og vennene dra på tur til Thailand, hvordan kan jeg få en stopper for dette? Han er bare 21 år og Jeg vet jo hva some foregår i de landene der og hva som skjer med kvinnene der nede. Jeg syntes ikke dette er greit i det hele tatt, jeg ønsker råd om hvordan jeg kan nekte han og dra ned dit. Anonymkode: 21328...cf8 4 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han er 21 år Bare sånn i tilfelle du glemmer det. Anonymkode: 18ad7...a21 13 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Til pattis ? Anonymkode: dcdb1...230 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare sånn i tilfelle du glemmer det. Anonymkode: 18ad7...a21 Det har lite og si fordi jeg er fortsatt moren hans, det er ikke aktuelt for meg at min sønn drar til Thailand. Anonymkode: 21328...cf8 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Du kan minne om at sexkjøpsloven gjelder i utlandet og. Men kommer du til anmelde? Anonymkode: b2783...450 16 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Hadde sperret han inne i et hundebur så han ikke fikk dratt og lagt inn Norges lovbok der så han fikk lære seg at det er like straffbart for nordmenn å kjøpe sex i utlandet som i Norge. Anonymkode: 936d5...c19 7 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det har lite og si fordi jeg er fortsatt moren hans, det er ikke aktuelt for meg at min sønn drar til Thailand. Anonymkode: 21328...cf8 Det har lite å si, for din sønn er myndig, som var poenget som gikk over hodet ditt i det forrige innlegget. 😉 Anonymkode: 18ad7...a21 8 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #8 Skrevet 13. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det har lite og si fordi jeg er fortsatt moren hans, det er ikke aktuelt for meg at min sønn drar til Thailand. Anonymkode: 21328...cf8 Det er jo ikke helt sikkert at det er aktuelt for sønnen din å bry seg om hva du måtte mene. Anonymkode: b7a8f...89c 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har lite og si fordi jeg er fortsatt moren hans, det er ikke aktuelt for meg at min sønn drar til Thailand. Anonymkode: 21328...cf8 Så lenge han er myndig, kan ikke du nekte ham å reise dit han vil. Du kan hyle og skrike så mye du vil. Kaste ham ut om han bor hjemme, og true med å gjøre han arveløs. Men du kan på ingen måte nekte han å reise dit han vil. Det vet du nok selv også. Anonymkode: ba2d4...7b2 8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan minne om at sexkjøpsloven gjelder i utlandet og. Men kommer du til anmelde? Anonymkode: b2783...450 Jeg kommer til og minne han på det ja. Kanskje jeg skal snakke med en gammel ungdoms venn som jobber i politiet om og ta en liten snakk med han. Virker som at denne "top G" kulturen har gått helt til hode. Anonymkode: 21328...cf8 5
Endorfin Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke helt sikkert at det er aktuelt for sønnen din å bry seg om hva du måtte mene. Anonymkode: b7a8f...89c Sikkert derfor det er så mange kvalmne sønner og menn der ute, som har mødre som trekker inn årene etter fylte 18 da er de kloke til og gjøre hva de vil. Hadde han følgt Andrew Tate så hadde jeg også reagert 11 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #12 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sønnen min har sett masse på Andrew Tate det siste året og det merker jeg i hvordan holdninger han har fått rundt kvinner. Nå skal han og vennene dra på tur til Thailand, hvordan kan jeg få en stopper for dette? Han er bare 21 år og Jeg vet jo hva some foregår i de landene der og hva som skjer med kvinnene der nede. Jeg syntes ikke dette er greit i det hele tatt, jeg ønsker råd om hvordan jeg kan nekte han og dra ned dit. Anonymkode: 21328...cf8 Du skal ikke gjøre noe. Husk, det er noe helt annet med en ung mann på 21 som har sex med en jevnaldrende thaidame kontra en gammel gris på 50+. Ofte så blir thaidamene der feriekjæreste med jevnaldrende vestlige gutter. Og trives i hverandres selskap. Har mer til felles. Så du bekymrer deg unødig. Anonymkode: 05974...c5b 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #13 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge han er myndig, kan ikke du nekte ham å reise dit han vil. Du kan hyle og skrike så mye du vil. Kaste ham ut om han bor hjemme, og true med å gjøre han arveløs. Men du kan på ingen måte nekte han å reise dit han vil. Det vet du nok selv også. Anonymkode: ba2d4...7b2 Han er myndig, men jeg vil bare ha forslag til hvordan jeg kan få han til og forstå at dette er noe som han mest sansynelig kommer til og angre på senere i livet. Anonymkode: 21328...cf8 1 2
Jadaomatte Skrevet 13. mars 2023 #14 Skrevet 13. mars 2023 Vis han noen dokumentarer om menneskehandel etc. Bor han hjemme, kast han ut, ikke gi han en krone. Hadde ikke nølt ett sekund. Si til han at du kommer til å fortelle om hans meninger/holdninger til mennesker han respekterer; besteforeldre, faren eller noe. Prøv å få han til å skamme seg. Jeg hadde vært fortvilt i en sånn situasjon. 14 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #15 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skal ikke gjøre noe. Husk, det er noe helt annet med en ung mann på 21 som har sex med en jevnaldrende thaidame kontra en gammel gris på 50+. Ofte så blir thaidamene der feriekjæreste med jevnaldrende vestlige gutter. Og trives i hverandres selskap. Har mer til felles. Så du bekymrer deg unødig. Anonymkode: 05974...c5b "ferie kjærester" Det heter og utnytte svakerestilte kvinner som er økonomisk nød. Det er ikke greit selv om man er 21 eller 50 år gammel. Anonymkode: 21328...cf8 17 9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #16 Skrevet 13. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du skal ikke gjøre noe. Husk, det er noe helt annet med en ung mann på 21 som har sex med en jevnaldrende thaidame kontra en gammel gris på 50+. Ofte så blir thaidamene der feriekjæreste med jevnaldrende vestlige gutter. Og trives i hverandres selskap. Har mer til felles. Så du bekymrer deg unødig. Anonymkode: 05974...c5b 🤢 Anonymkode: 42616...a97 11 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #17 Skrevet 13. mars 2023 Jadaomatte skrev (1 minutt siden): Vis han noen dokumentarer om menneskehandel etc. Bor han hjemme, kast han ut, ikke gi han en krone. Hadde ikke nølt ett sekund. Si til han at du kommer til å fortelle om hans meninger/holdninger til mennesker han respekterer; besteforeldre, faren eller noe. Prøv å få han til å skamme seg. Jeg hadde vært fortvilt i en sånn situasjon. Jeg har prøvd og snakke med faren men han bryr seg ikke. Han sier at det er helt greit. Han har ikke så mye annen nær familie, men jeg kan ta kontakt med foreldrene til vennene hans og spørre hva deres meninger er rundt dette. Anonymkode: 21328...cf8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #18 Skrevet 13. mars 2023 2 minutter siden, Jadaomatte said: Vis han noen dokumentarer om menneskehandel etc. Bor han hjemme, kast han ut, ikke gi han en krone. Hadde ikke nølt ett sekund. Si til han at du kommer til å fortelle om hans meninger/holdninger til mennesker han respekterer; besteforeldre, faren eller noe. Prøv å få han til å skamme seg. Jeg hadde vært fortvilt i en sånn situasjon. Skal han skamme seg? Han er 21 år og vil på ferie til Thailand. Anonymkode: b7a8f...89c 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #19 Skrevet 13. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: "ferie kjærester" Det heter og utnytte svakerestilte kvinner som er økonomisk nød. Det er ikke greit selv om man er 21 eller 50 år gammel. Anonymkode: 21328...cf8 Har du vært i Thailand? Det er ikke bare horer der. Anonymkode: b7a8f...89c 7 3
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 13. mars 2023 #20 Skrevet 13. mars 2023 La han dra. Når han kommer hjem kan du spørre om han la merke til penis mens han peisa på bakfra litt spøk er vel lov? Jeg vil til Thailand, men hadde klart meg uten å kjøpe sex, er jo mange rike turister som vil knulle hemningsløst har jeg hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå