Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 7 mnd. på vei og har hatt DIGRE pupper siden uke 4. Innmari slitsomt at de er så store og tunge, og at ingen av bh’ene mine passer. Jeg håper på å kunne amme barnet det første året, men tanken på å gå rundt med disse kujurene i over ett år til er litt skremmende😂 er det sånn at de kun er store i graviditeten, og går seg til når ammingen kommer i gang, eller kommer de til å være meloner så lenge jeg ammer???

Anonymkode: 2899e...99f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kommer til å bli større når melken kommer (jeg gikk på to størrelser minst) men så blir de gradvis mer normale utover i ammeforløpet :)

Anonymkode: 56a1f...54a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også enorme bryster gjennom svangerskapet. De ble enda større dag 3 etter fødsel når melka kom skikkelig, og deretter gradvis mindre og mindre. Nå er baby 10 mnd, og brystene nesten tilbake til vanlig størrelse

Anonymkode: ee44a...81e

• Liker 2
Skrevet

Jeg gikk fra 75D til 75H, så nei, vil ikke påstå de blir mindre 😂 De er faktisk ubehagelig enorme, men de roer seg vel igjen når man er ferdig med å amme vil jeg anta!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De kommer til å bli større når melken kommer (jeg gikk på to størrelser minst) men så blir de gradvis mer normale utover i ammeforløpet :)

Anonymkode: 56a1f...54a

Dette er nok riktig for de fleste. Kommer en del an på vekt i svangerskapet og etter også. Går man opp mye graviditeten, havner jo gjerne mye på puppene. Om man går det fort ned igjen, så blir jurene mindre. 

Anonymkode: 65742...1d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la på meg en god del under begge svangerskapene. Hjalp ikke med begynnende av.skapsforgitning og enorme vannansamlinger  heller 🙄Har faktisk ikke strekkmerker på magen selv om jeg var svæææær, men har på brystene fordi de ble mye større enn før.

Førstemann var larven-aldri-mett og kroppen jobbet beinhardt for å produsere nok melk. Noen uker etter fødsel var puppene så svære og melkesprengte at mannen min fascinert fastslo at puppene var på størrelse med babyens hode 😬😬 Krympet heldigvis noe etterhvert da. Fryktelig upraktisk med svære pupper. 

Anonymkode: dd4c6...bff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store bryster fra før av, og nå noen uker etter fødsel er de virkelig gigantiske. Jeg vil tro jeg ligger på en 75K eller L. Puppene mine er ca dobbelt så store som hodet til babyen, ser helt groteskt ut 😂 

Anonymkode: f34a1...140

AnonymBruker
Skrevet

Mine ble litt sprengt og harde først rett etter fødsel når «produksjon» skal komme i gang, men det ga seg etter noen få dager. Har ikke særlig mye større pupper nå enn før jeg ble gravid, de bare er ikke så faste 

Anonymkode: 7db35...035

AnonymBruker
Skrevet

Takk for erfaringer, satser på at de ikke blir så ømme når ammingen kommer i gang hvertfall😅 ts

Anonymkode: 2899e...99f

AnonymBruker
Skrevet

Mine ble bare større... Gikk fra 75F til 75H under graviditeten. Nå (5 mnd etter fødsel) er de 75I 🤪

Anonymkode: 0c8fe...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok store variasjoner fra person til person. 

Jeg gikk fra 75B til 75F gjennom graviditeten. De første to dagene etter fødsel kunne jeg nok brukt 75G, men det gikk heldigvis ned til 75F igjen. (Det ble noen kjøp av BH gjennom svangerskapet, for å si det sånn.) 

For min del var jeg på 75F i hele ammeperioden, til baby var 18mnd. (Og da havnet jeg tilbake på en 75D.) 

Gikk tilbake til F i nytt svangerskap, og gjennom ny ammeperiode, og landet igjen på D når jeg sluttet å amme. 

Minste er 10 år, og det ser ikke ut til at jeg noen gang skal nærme meg å få på meg en B cup igjen. 

Mine pupper ble altså ikke mindre etter at ammingen kom i gang, enn det de var gjennom svangerskapet. 

Anonymkode: 1d81d...335

AnonymBruker
Skrevet

Blir puppene slappe og hengete når dere er ferdig med ammingen eller merker dere ikke forskjell på fasthet og heng?

Anonymkode: b5dd9...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...