AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Og i forbindelse med at vi snakket om det sier psykologen "det blir bare vanskeligere og vanskeligere å rettferdiggjøre din plass her når du ikke blir noe bedre". Jeg har vært innlagt 3 ganger på 1år (og dette er korte innleggelser på mellom 1 og 5 dager. Er det bare min psykolog som er slik? For jeg kommer snart til å bli kastet ut fra poliklinikken om jeg blir mer innlagt nå virker det som Anonymkode: 197bf...bf5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Psykologen mener vel du muligens er behandlings resistens, prøver å gi deg et lite spark bak eller tenker du hadde hatt bedre nytte av andre ting enn å bli lagt inn? Anonymkode: 6d46c...a21 2 1
Topsi Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Det er merkelig det der at ansatte i psykiatrien tror at pasienten blir bedre av skjulte trusler. Det som er et faktum er at det ødelegger relasjonen og dermed effekten av behandling 5 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Hørt det samme av tidligere psykolog. Fikk ny pga hun hadde fravær og han er veldig på at jeg trenger innleggelsene. Jeg er regelmessig innlagt på dps nå, og det trengs for støtte til poliklinisk behandling. Er en for dårlig til å motta hjelp kan en miste hjelpen i påvente av det. Er ihvertfall det jeg har hørt flere si. En må hjelpe de som kan hjelpes, når de er mottakelige. En kan ha ulike meninger om akkurat dette, men vet det går igjen. Anonymkode: 9d5be...1f4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Poliklinisk tilbud på DPS er desverre bare et midlertidig tilbud og behandler ikke langtidsproblemer. Du må over til privat psykolog. Var ufølsomt sagt av psykologen men viser desverre bare hvordan høyre regjeringens kutt i psykiatrien har ført til at alvorlig syke ikke får den behandlingen de trenger. Tror ikke psykologen din sa det for å være slem men fordi lederne til psykologen din legger press på henne til å få nye pasienter og skrive ut de som har gått der "for" lenge Anonymkode: af25f...b8a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Herregud for en dust. Du er ikke behandlingsresistent. Og du skal ikke bli truet. Faen heller for en løk. Var innlagt mange ganger årlig i fem år. Nå er jeg i full jobb. Men hadde ikke gått om psykologen min var så dust. Han burde gått til psykolog selv. Anonymkode: 01728...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå