AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Hvor mange menn prøver så på deg på fest/utested i løpet av 30 minutter? Anonymkode: c2cf9...f8b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Ingen, for jeg unngår øyekontakt og holder meg i hjørnet med venninnene mine. Prøver noen å klenge får de morderblikk Anonymkode: b6e37...480 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Det lurer jeg også på hvordan er. Hvordan er det å være fin? Å ikke bekymre seg for at utseende skal ødelegge muligheter i livet. Anonymkode: 0eed1...32f 3
Gjest Chicchi Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Kommer an på humøret mitt den kvelden. Byr jeg opp til det, får jeg mange som kler av meg med blikket og ofte blir jeg sjekket opp ved baren når jeg bestiller noe å drikke (hvis jeg er alene, er jeg med venninner venter de til jeg står i dokø). 30 minutter i Norge er ikke så lenge, men har ofte én fyr på kroken på den tiden. I land som Italia og Frankrike kan det være flere på 30 minutter.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Jeg lurer også på hvordan skikkelige babes har det. Dere som er sexy og attraktive. Er det en god følelse når menn sikler etter dere? Det må jo gi en selvtillitsboost. Anonymkode: 4c670...e2e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 i mitt tilfelle har det vært et double edged sword. Jeg har alltid vært litt sjenert og en smule introvert, og ble kjæreste med en manipulerende mann tidlig i ungdommen. han ødelagte meg fullstendig og forsøkte å bygge meg selv opp igjen, så møtte jeg en ny manipulator og ble brutt ned nok en gang. Ja, jeg kunne sagt nei, men har alltid vært litt ensom fordi jeg ikke er den som skriker høyest. Så har vel vært lett å ta meg da. Nå sitter jeg her, tidlig i 30 årene, singel( av egen vilje), med et barn med delt omsorg. Ikke dette jeg så for meg. jeg har opplevd å blir mye utnyttet med andre ord. its a curse. Anonymkode: 8786a...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): i mitt tilfelle har det vært et double edged sword. Jeg har alltid vært litt sjenert og en smule introvert, og ble kjæreste med en manipulerende mann tidlig i ungdommen. han ødelagte meg fullstendig og forsøkte å bygge meg selv opp igjen, så møtte jeg en ny manipulator og ble brutt ned nok en gang. Ja, jeg kunne sagt nei, men har alltid vært litt ensom fordi jeg ikke er den som skriker høyest. Så har vel vært lett å ta meg da. Nå sitter jeg her, tidlig i 30 årene, singel( av egen vilje), med et barn med delt omsorg. Ikke dette jeg så for meg. jeg har opplevd å blir mye utnyttet med andre ord. its a curse. Anonymkode: 8786a...d3d Bli bare kvalm av menn som "sikler". Ville mye heller blitt siklet etter for den jeg er på innsiden, enn å bli behandlet som ett jævla kjøttstykke. Anonymkode: 8786a...d3d 6 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #8 Skrevet 13. mars 2023 Putter på meg sinnatrynet hver gang jeg går ut døra, så de tør aldri prøve seg. Anonymkode: 9e81f...a5f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 Så veldig "babe" er jeg vel ikke, men får mye oppmerksomhet fra menn, uten å være helt sikker på hvorfor. Men jeg er høy, slank, har store bryster, og er spontan og blid. Komplimentene går på utstråling og Levende, og visstnok sexy, selv om jeg aldri kler meg vulgært. Men svært mange er mye penere enn meg. Den spontane interessen fra menn på knullejakt på byn er uinteressant, og av og til slitsom, men menn jeg treffer i de fleste settinger viser interesse for meg som person i tillegg, synes det ofte er lettere å snakke med dem enn kvinner. Anonymkode: f58fa...563
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 Oppmerksomheten betyr ikke en dritt for meg, vet den bare er basert på sex. Og det er det motsatte av et kompliment. Jeg er jo glad jeg er lang, slank, pen, blond og alt det der men gjør jo ikke livet mitt bedre på noen måte?! Spesielt siden jeg ikke vil selge sjela og leve på utseende. Så jeg holder meg mest for meg selv og overser blikkene og oppmerksomheten Anonymkode: ec4c0...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 Ekkelt med menn, koselig rundt damer. Menn er ekle og tror de er sjarmerende, stirrer og spes de som er 10 + år eldre, dere er EKLE. Men kvinnfolk er kos å få oppmerksomhet fra. Anonymkode: 0d67b...49a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #12 Skrevet 13. mars 2023 Som en mannebabe på 55 , så ja det kan være irriterende med alt oppmerksomheten. Spesielt fra de 20 år yngre, som når jeg kikker på de med åpen munn så hinter de med ett stivt blikk, eller eye fucking som det heter, ikke alltid det passer Ellers så kikker de kjapt vekk som betyr de er truet av den enorme attraksjonen jeg utstråler. Og så er det jo de evige jegerinnene som legger an på deg her og der det er klart man blir trøtt Anonymkode: 84d36...66d 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #13 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mange menn prøver så på deg på fest/utested i løpet av 30 minutter? Anonymkode: c2cf9...f8b Altså nå spør du om utested og fest da. Du refererer ikke til generelt de menneskene av oss som blir sett på ellers uansett hvor vi er. Når du først er på utested enten du er pen eller ikke så vil du bli sjekket opp uansett. Tro meg. Menn tenker med k UK en og noen kvinner tenk e r kun med f **. Det er derfor vi er så forskjellige. Spør du meg så merker jeg selv som brunette at jeg får maaange blikk uansett hvor jeg er hvis jeg har fresh opp skikkelig selv på en vanlig uke dag. Men nei det er ikke gøy og ikke behagelig for min del. Fordi jeg er en LYKKELIG gift kvinne og har valgt evig troskap til kun den en og ene mannen jeg elsker. Da de i ter jeg I oppmerksomhet fra andre ua sett hva. Anonymkode: d17bd...b84 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #14 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som en mannebabe på 55 , så ja det kan være irriterende med alt oppmerksomheten. Spesielt fra de 20 år yngre, som når jeg kikker på de med åpen munn så hinter de med ett stivt blikk, eller eye fucking som det heter, ikke alltid det passer Ellers så kikker de kjapt vekk som betyr de er truet av den enorme attraksjonen jeg utstråler. Og så er det jo de evige jegerinnene som legger an på deg her og der det er klart man blir trøtt Anonymkode: 84d36...66d Virker som om du har vett i huet da. Du lar deg ikke pille på av blikkene du får. Anonymkode: d17bd...b84
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #15 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer også på hvordan skikkelige babes har det. Dere som er sexy og attraktive. Er det en god følelse når menn sikler etter dere? Det må jo gi en selvtillitsboost. Anonymkode: 4c670...e2e hmh.. så lenge det ikke syns mannegris så gjør det meg ingenting når menn sikler etter meg. Jeg opplever sjelden eller aldri grove seksuelle krenkelser. Sant det gir selvtillitsboost! Anonymkode: d1952...d40
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #16 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Virker som om du har vett i huet da. Du lar deg ikke pille på av blikkene du får. Anonymkode: d17bd...b84 De tenker bare på en ting vettu, kropp kropp kropp, men samtidig deilig og vite jeg kunne forsynt meg med begge hender på buffeen Anonymkode: 84d36...66d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #17 Skrevet 13. mars 2023 Får litt selvtillit av det ja, spesielt på dagene jeg føler meg som et troll men blikkene sier noe annet. Men er veldig opptatt av å oppdra datteren min til å utvikle andre kvaliteter og bygge selvtillit på andre ting enn utseendet, men tror ikke attraktive jenter kommer unna det i det samfunnet vi lever i likevel. Alt er ekstremt utseendefokusert, spesielt på jenter synes jeg. Anonymkode: 2ba0a...c71
Gladikaffe Skrevet 13. mars 2023 #18 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Som en mannebabe på 55 , så ja det kan være irriterende med alt oppmerksomheten. Spesielt fra de 20 år yngre, som når jeg kikker på de med åpen munn så hinter de med ett stivt blikk, eller eye fucking som det heter, ikke alltid det passer Ellers så kikker de kjapt vekk som betyr de er truet av den enorme attraksjonen jeg utstråler. Og så er det jo de evige jegerinnene som legger an på deg her og der det er klart man blir trøtt Anonymkode: 84d36...66d Jeg har det akkurat slik med menn, blir lei av menn skal legge seg an på meg her og der, hvor og når som helst. tom bussjåføren.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #19 Skrevet 13. mars 2023 Så babes er mett på livet og lengter aldri etter kukk? Anonymkode: 4c670...e2e 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #20 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så babes er mett på livet og lengter aldri etter kukk? Anonymkode: 4c670...e2e Har hatt kjæreste i 11 år, klare meg veldig bra! 😘😘 Anonymkode: d1952...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå