AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Etter mye sykdom og stress er jeg usikker på om jeg klarte å følge pillebrettet mitt. Samtidig har jeg slitt med ustabil syklus lenge, jeg hadde 3 blødningsrunder i januar og siden det har jeg ikke blødd. Nå føles det som om jeg har endel vann i kroppen, mensen kommer ikke, puppene er større og vonde, jeg er av og på kvalm døgnet rundt og det blir bare verre. Mat smaker annerledes, altså alle tegn er der. Tidligere har jeg testet positivt kjempe tidlig, jeg har vært gravid 5 ganger og mistet flere ganger. Så jeg har kun 2 barn nå. Jeg har en fysisk sykdom som gjør at jeg ikke bør bære frem flere barn. Så om skaden har skjedd nå så vil jeg vite om det så fort som mulig for å ta en abort. Selv om det gjør meg utrolig trist.. Jeg har derimot hatt to negative tester, en negativ lørdag morgen og en negativ på dagen i dag. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: b479b...142
Topsi Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Det høres jo ikke ut som du er gravid,med negative tester, men du kan jo kontakte legen uansett. Er det andre prevensjonsmidler du kan bruke, som ikke er så sårbare for brukerfeil? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå