AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Mannen ønsker ikke sex lengre og jeg klarer ikke leve uten.. jeg er 46 år, mannen ønsker ikke åpne forholdet. Er ganske fortvilet over dette. Jeg er fortsatt sprek og ser bra ut. Mannen min er eldre enn meg. Anonymkode: 4a4f8...d71 1 1
Frkego Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 (endret) Da har du to valg: beholde forholdet og godta at du ikke har sex med andre, kun med deg selv, eller forlate forholdet til fordel for å ha sex med andre. Hvis mannen ikke ønsker å åpne forholdet så respekterer du det. Utroskap er ikke løsningen. Endret 14. mars 2023 av Frkego 3
feliek54 Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen ønsker ikke sex lengre og jeg klarer ikke leve uten.. jeg er 46 år, mannen ønsker ikke åpne forholdet. Er ganske fortvilet over dette. Jeg er fortsatt sprek og ser bra ut. Mannen min er eldre enn meg. Anonymkode: 4a4f8...d71 Jeg forstår deg godt. har det lit på samme måte, men får lit kos hjemme. vurderer å finne ei for diskret kos, tilfredsstiller meg selv men det er ikke det samme. elsker naken nærhet.
Elaine Marley Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Arild37 Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mannen ønsker ikke sex lengre og jeg klarer ikke leve uten.. jeg er 46 år, mannen ønsker ikke åpne forholdet. Er ganske fortvilet over dette. Jeg er fortsatt sprek og ser bra ut. Mannen min er eldre enn meg. Anonymkode: 4a4f8...d71 Om du har noe som helst respekt for han, så forlater du han, å være utro er aldri en løsning, og bare en feig og ekkel handling 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå