Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i mange år etter et svært destruktivt forhold med barnefar. Det tok meg årevis å komme over det jeg ble utsatt for. Nå er jeg akkurat bikka 30 år, og har gått inn i et nytt forhold med en som er 10 år eldre. Han har levd ungkarslivet i alle år (dvs. ikke vært i noe seriøst forhold, men derimot festet fra seg - han er nok litt umoden på enkelte områder), mens jeg har i mellomtiden tatt en bachelorgrad, jobbet svært mye og oppdratt mine to flotte barn på 6 og 9 år. Med andre ord: Ingen festing.

Dette året har han gitt en innsats i å vise meg at hans «gamle levesett» er et tilbakelagt kapittel, og at det er et liv med meg (og mine to barn) han ønsker. Det er jeg IKKE i tvil om.

MEN så er spørsmålet:

Hvor ofte er det «vanlig» at en voksen mann (i et relativt nytt forhold) skal på gutteturer, hytteturer, ha pokerkvelder osv.?

Jeg har barna annen hver helg og forventer jo at han skal engasjere seg i dem også, og ta initiativ og vise lyst til å være med oss i helgene.

Hvor ofte er deres partnere ute på festligheter?

Og bare så det er avklart: NEI, jeg forventer ikke at han skal oppdra eller betale for barna mine! Det gjør jeg selv. Men skal han være min kjæreste, så må han så klart involvere seg i barna også.

Anonymkode: 16e6a...fc0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok helt individuelt. Personlig hadde det ikke vært en partner for meg om han drev ofte med guttakvelder, hytteturer osv. Det er også en grense du kan sette for deg. Du trenger ikke være med han, du kan finne deg en du er mer kompatibel med. 

Anonymkode: 2de20...2f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nok helt individuelt. Personlig hadde det ikke vært en partner for meg om han drev ofte med guttakvelder, hytteturer osv. Det er også en grense du kan sette for deg. Du trenger ikke være med han, du kan finne deg en du er mer kompatibel med. 

Anonymkode: 2de20...2f1

Men hva er ofte..? Hva mener DU er ofte?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Skrevet

Mannen min er på 3 helgeturer med kompiser i året & det er stort sett det. Noen ganger på fotballkamp og slikt. Ellers går det i familie og jobb. Men han hadde jo gjort mye mer slikt hvis han ikke hadde barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er aldri på helgeturer eller noe gutteturer. Er på noen motorsykkelturer med kompiser på sommeren, men det er dagsturer. Vi har vært sammen I over 20 år.

Anonymkode: 04a6a...641

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...