AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Men du vet, troll religion kan gjøre folk til skikkelige troll. Til og med troll profeten Jesajah snakker om den mer snille trollet som er Shrek He grew up before him like a tender shoot, and like a root out of dry ground. He had no beauty or majesty to attract us to him, nothing in his appearance that we should desire him. Derfor religiøse ledere som var mennesker på den tiden ikke likte Shrek, så de fikk han korsfestet og så sa han "KOM DEG UT AV MIN SUMP!" før han døde for å ta over troll kronen fra troll guden! Anonymkode: 0adb5...aff
stan Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Var Jesus grønn? Det hørte jeg aldri på søndagsskolen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 stan skrev (3 minutter siden): Var Jesus grønn? Det hørte jeg aldri på søndagsskolen. Shrek var ikke menneske men et troll. Det er derfor han sa at han ikke var av denne verdenen : D Troll ble jaget og utryddet fordi mennesker var redd for troll. Anonymkode: 0adb5...aff
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Beklager jeg mente "Sumpet er ikke av denne verdenen" Anonymkode: 0adb5...aff
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Når Shrek kysser Fiona så frelser han verden av at "Its all Ogre now" Anonymkode: 0adb5...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå