Alyanna Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Føler meg dum men kan noen forklare meg hvordan noen havner på listeforslag bestemt av en politisk styre i kommunen? Kan folk havne der selv uten å være politisk aktiv men kun medlem?
stan Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Tenker du på valglistene? Det vanlige er at de politiske partiene velger eller utpeker de som skal stå på listene.
Justlooking Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Alyanna skrev (18 minutter siden): Føler meg dum men kan noen forklare meg hvordan noen havner på listeforslag bestemt av en politisk styre i kommunen? Kan folk havne der selv uten å være politisk aktiv men kun medlem? Du kan bli spurt om du vil være med på en liste. Kan si både ja og nei 😊
Alyanna Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2023 3 minutter siden, stan said: Tenker du på valglistene? Det vanlige er at de politiske partiene velger eller utpeker de som skal stå på listene. Men man kan takke nei? 1
stan Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Alyanna skrev (2 minutter siden): Men man kan takke nei? Ja, og om de ikke hører så melder du deg inn i et annet parti 🙂
Justlooking Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Alyanna skrev (3 minutter siden): Men man kan takke nei? Det tror jeg. Vedkommende jeg kjenner til sa ja for å støtte partiet. Men kunne sikkert sagt nei. Det er jo ikke for alle å være med slik.
Kjetil E Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 Alyanna skrev (3 timer siden): Men man kan takke nei? Man kan ikke takke nei, noe Samfunnspartiet bruker å utnytte. Bruker å sette opp kjendisser mot deres vilje. Eneste måten å slippe unna er å være medlem av et annet parti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå