Gjest Turist Skrevet 29. desember 2005 #1 Skrevet 29. desember 2005 Noen som har vært der og vil fortelle litt om de var fornøyde eller ikke?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 Jeg og min samboer har bodd på Rhodos i et halvt år (jobbet for et hotell der nede) og kjenner til de aller fleste hotellene der nede. Har vært ved Sunwing flere ganger og sett, og selve "resorten" ser veldig bra ut. Standarden der er nok veldig bra sammenlignet med andre hoteller der nede. Nå vet jeg ikke hvordan du liker det, hvor gammel du er osv, men det ligger ikke helt sentralt til Rhodos by, tar 5-8 min med taxi dit. Kalithea er en rolig liten plass på østsiden av rhodos,har fine strender. Liker du uteliv og shopping må du nok inn til selve byen. I og med at det er såpass rolig der var det mest barnefamilier der. Men de fleste vi snakket med som bodde der kunne anbefale det.
Gjest turist Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Takk for svar. Vi er en barnefamilie, så at det er litt vei til byen gjør ikke noe.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg og noen veninner har bestilt tur hit i mai. Vi satser på en rolig tur, men finnes det noe særlig med matbutikker og restauranter her? Takk for alle svar:) Ps. skal bo på Poseidon
Lizzee Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Dette er et typisk familiested. Jeg har vært der to ganger med mine gutter. Det er ikke stedet jeg ville ha valgt om jeg ikke hadde barn og heller ikke om jeg skulle på jentetur. Hotellet er kjempefint. Parken/hagen og bassengområdet er flott og det er restaurant på hotellet og nede ved stranden. Det arrangeres show i nattklubben på hotellet hver kveld - sånn som går an for hele familien. Mine gutter ville dit hver kveld. Det er også supermarked og en butikk som selger suvernirer, baderinger bademadrasser osv. (men det er dyrt). Det er egen strand nedenfor hotellet og sist gang vi var der endte vi opp med å tilbringe den siste uka (av i alt to uker) på stranda istedenfor ved bassenget. Det er litt høyt lydnivå ved bassenget på en måte.... Litt roligere på stranda. Også er ikke stranda slik at den er full av mennesker. Fra stranden kan man bli med på båttur nedover kysten og det arrangeres vannsport-leker. Perfekt barnefamilie-hotell! I tillegg er det kort vei til "badeland" The Water Park i Faliraki (det største i Hellas! Sier selv at de er de største i Europa...), og det er også grei avstand inn til Rhodos by om man vil spise på litt andre restauranter enn hotellets en kveld. Hyggelig med noen kvelder i gamlebyen. Kan absolutt anbefale stedet.
Lizzee Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg og noen veninner har bestilt tur hit i mai. Vi satser på en rolig tur, men finnes det noe særlig med matbutikker og restauranter her? Takk for alle svar:) Ps. skal bo på Poseidon Det er som sagt et supermarked på hotellet hvor de har mat ja. Når det gjelder restauranter så har hotellet de standard restaurantene som finnes på Sunwing hotell. I Kalithea finnes ikke mye. Dette er jo et landlig området . Stort sett internasjonale hotell som har restauranter og barer. Men det er ikke langt til Faliraki. 3 km??? Der finner dere flere restauranter, barer og natteliv.
Gjest Schirin Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Ett av de beste hotellene jeg har vært på. Barnevennlig og helt supert :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå