AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Nå skal man få søke på skattelistene anonymt igjen og jeg får vondt i magen! Jeg er så fryktelig flau over at jeg tjener 470 000. Hva tenker du om oss? Jeg har høyere utdanning men har valgt og ikke bruke den så jobber i en jobb hvor det kun kreves vgs. Hadde ikke tjent noe voldsomt uansett (er innen helse). Anonymkode: f2a0c...4c4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Jeg er superimponert over deg ❤️ Alt for mange jobber i en jobb de ikke liker bare for pengene. Det er ikke noe å se opp til. Anonymkode: adafe...570 1 1
Endorfin Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Kommer ikke til og søke noen, hadde ikke tenkt noe særlig 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå skal man få søke på skattelistene anonymt igjen og jeg får vondt i magen! Jeg er så fryktelig flau over at jeg tjener 470 000. Hva tenker du om oss? Jeg har høyere utdanning men har valgt og ikke bruke den så jobber i en jobb hvor det kun kreves vgs. Hadde ikke tjent noe voldsomt uansett (er innen helse). Anonymkode: f2a0c...4c4 Anonyme søk forandrer jo ingenting, du tjener fremdeles like mye. De fleste går ikke rundt og tenker på hva andre tjener, vi har mer enn nok med oss selv. Kan aldri huske å ha søkt opp noen, verken før eller etter de endret til innlogging og sporbart søk. Anonymkode: 7426f...5cf
Ænema Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 (endret) jeg bryr meg ikke om folk ser jeg er lavtlønnet. er tross alt ufør. men jeg gleder meg til å snoke i skattelistene igjen. dette er alltid gøy når man er en nysgjerrig jævel. samme som jeg elsker å se what´s in my purse, in my bag ol på YT. eller som jeg liker å snoke i skapene på badet til folk. hehe og ja jeg elsker å snoke i skuffer og mobiler til kjærestene mine også. så her er det om å gjøre å gjemme unna alt som er flaut før jeg kommer på besøk Endret 13. mars 2023 av Ænema
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nå skal man få søke på skattelistene anonymt igjen og jeg får vondt i magen! Jeg er så fryktelig flau over at jeg tjener 470 000. Hva tenker du om oss? Jeg har høyere utdanning men har valgt og ikke bruke den så jobber i en jobb hvor det kun kreves vgs. Hadde ikke tjent noe voldsomt uansett (er innen helse). Anonymkode: f2a0c...4c4 Man får jo ikke se i skattelistene hva folk faktisk tjener. De oppgitte beløp er alminnelig inntekt, altså etter skatt og fradrag... Min skattemessige inntekt er lavere enn din. Tenker du har ingenting å være flau for, og kanskje ingen gidder ta seg bryet med å sjekke akkurat deg... Anonymkode: ade35...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man får jo ikke se i skattelistene hva folk faktisk tjener. De oppgitte beløp er alminnelig inntekt, altså etter skatt og fradrag... Min skattemessige inntekt er lavere enn din. Tenker du har ingenting å være flau for, og kanskje ingen gidder ta seg bryet med å sjekke akkurat deg... Anonymkode: ade35...ee8 Det er ingen sak å finne bruttoinntekt ut fra beløpene i skattelistene. Men ellers er jeg enig, og hvilken rolle spiller det hva andre tenker så lenge man er fornøyd selv? Anonymkode: cc541...5c4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #8 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonyme søk forandrer jo ingenting, du tjener fremdeles like mye. De fleste går ikke rundt og tenker på hva andre tjener, vi har mer enn nok med oss selv. Kan aldri huske å ha søkt opp noen, verken før eller etter de endret til innlogging og sporbart søk. Anonymkode: 7426f...5cf Det ble søkt nærmere 10 millioner ganger pr år sist listene var åpne.. så uten tvil mange som søker. Anonymkode: 4701e...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er ingen sak å finne bruttoinntekt ut fra beløpene i skattelistene. Anonymkode: cc541...5c4 Det der er ikke riktig, Du aner ikke hva folk har av fradrag, avskrivninger, biinntekter, avkastning og så videre. Anonymkode: 3ed69...632
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 Jeg tjener mye, mye mer enn det som kommer frem i skattelistene. Vi har to boliger og hytte, så mye gjeld. Hvordan noen skulle regne ut min bruttolønn skjønner jeg ikke.. Anonymkode: 40499...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå