Gå til innhold

Han slo opp men sendte likevel bursdagshilsen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje en filleting. Han jeg trodde var den «rette» slo opp for tre måneder siden. Det var flere grunner til det, men han hevdet den gang å fortsatt ha følelser for meg. Han ønsket å være venn.

For meg ble dette for vondt. Jeg respekterte bruddet, men har ikke pratet med han på over en måned. Helt til han i går gratulerte meg med dagen og håpte det gikk fint med meg. Jeg svarte han, takket for det og håpte d gikk fint der og. Ingen svar. Helt ulikt han. Meldingen var også skrevet på en annerledes måte enn han pleide..

Hva er vits..? Først syntes jeg bare det var koselig. Uskyldig. Søtt. Men nå har det bygget seg opp irritasjon og sinne. Han «kom inn i hodet mitt igjen» på nytt.. Kunne han ikke bare gitt faen?! Hvis det er for å være høflig, så hjelper ikke det mye akkurat. Hva er poenget hans?

Anonymkode: c9eb1...d3f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er koselig med bursdagshilsener. De fleste gjør det velfortjent å være hyggelig.

Kan ko ikke vite hva han tenkte. Ville nok være hyggelig, og vise at han synes dere hadde det fint en gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo ikke noe å svare på? Han forsøkte nok bare å vise han ikke er sur. Dumt det ble vanskelig for deg, men det var nok ikke meningen. 

Anonymkode: f9469...e89

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare en eks som jeg har hatt et ille brudd med, og da jeg gikk ba jeg ham om å aldri gjøre noe forsøk på å kontakte meg igjen. Han prøvde seg på "Vi kan vel være venner," men ... Nei, det kan vi ikke. Jeg har null tillit, så det er uaktuelt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er kanskje en filleting. Han jeg trodde var den «rette» slo opp for tre måneder siden. Det var flere grunner til det, men han hevdet den gang å fortsatt ha følelser for meg. Han ønsket å være venn.

For meg ble dette for vondt. Jeg respekterte bruddet, men har ikke pratet med han på over en måned. Helt til han i går gratulerte meg med dagen og håpte det gikk fint med meg. Jeg svarte han, takket for det og håpte d gikk fint der og. Ingen svar. Helt ulikt han. Meldingen var også skrevet på en annerledes måte enn han pleide..

Hva er vits..? Først syntes jeg bare det var koselig. Uskyldig. Søtt. Men nå har det bygget seg opp irritasjon og sinne. Han «kom inn i hodet mitt igjen» på nytt.. Kunne han ikke bare gitt faen?! Hvis det er for å være høflig, så hjelper ikke det mye akkurat. Hva er poenget hans?

Anonymkode: c9eb1...d3f

Han prøvde å være hyggelig? 

Anonymkode: 3a9fc...679

Skrevet

Det var nok bare et forsøk på å være hyggelig som ikke endte helt opp som han hadde planlagt oppe i hodet sitt. Ikke legg noe mer i det TS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var det på facebook så går det på autopilot. Ikke legg noe i det. Men du kan slette han for å unngå at det skjer igjen. 

Var det på sms så var det unødvendig, men mange menn liker å sjekke om de fortsatt har dama rundt lillefingeren, om de får svar. De liker maktfølelsen selvom de ikke er interessert. 

Anonymkode: 8d748...216

AnonymBruker
Skrevet

Du er opprørt over at han tok kontakt og gratulerte deg med dagen. Likevel svarer du han. Og nå er du sir fordi han ikke svarte på svaret ditt og at kontakten vedvarte? 

Hvis du synes han bare kunne gitt faen i å ta kontakt så burde du vel ha blokkert han for lengst? Skjønner ikke hvorfor du ikke gjorde der til å begynne med når du fortalte han at det ble for vondt å være venn med han. Hadde du gjort det hadde du aldri mottatt meldingen og du hadde ikke sittet her snurt. 

Anonymkode: 89445...842

AnonymBruker
Skrevet

Slo opp med kjæresten min på fredag, og har nå akkurat bestilt han frokostlevering i morgen. 🤷‍♀️Vi er da venner. Jeg er jo glad i han. 

Anonymkode: d7d01...833

AnonymBruker
Skrevet

Skal sies han har bursdag)

Anonymkode: d7d01...833

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ga min nylig separerte morsdagsgave med morgenlevering og bursdagsgave og morgenlevering 😃. Etter 22 års ekteskap er det lov å sette pris på et menneske selv om man har gått fra hverandre. Det er hyggelig å gjøre stas på noen selv om man ikke kan leve sammen lenger.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...