Gå til innhold

Sjekke en føflekk som ikke har forandret seg på flere år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg «oppdaget» en føflekk som er helt lys, ikke klør, ikke blør.. men den er rar i formen, ser egentlig ut som en fregne (kan godt hende det er det) Bestilte legetime straks. Fordi jeg ikke har sett den før. 
Men så fant jeg et bilde fra 5 år siden, der finner jeg den og den er helt lik.. 

skal sies at jeg har flydd mye hos lege.. Hen så på ryggen min for under et år siden, uten å nevne den flekken. 

Hadde du sjekket den da? Eller hatt litt is i magen og sett om den forandret seg noe? 

Anonymkode: c574d...6a9

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: ebace...256

Skrevet

Det gikk bra. Jeg ventet en stund, men fikk ikke ro. Sjekket alle jeg hadde, ingen farlige. Rare, men ikke farlige. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 19.23):

Jeg «oppdaget» en føflekk som er helt lys, ikke klør, ikke blør.. men den er rar i formen, ser egentlig ut som en fregne (kan godt hende det er det) Bestilte legetime straks. Fordi jeg ikke har sett den før. 
Men så fant jeg et bilde fra 5 år siden, der finner jeg den og den er helt lik.. 

skal sies at jeg har flydd mye hos lege.. Hen så på ryggen min for under et år siden, uten å nevne den flekken. 

Hadde du sjekket den da? Eller hatt litt is i magen og sett om den forandret seg noe? 

Tuller du? Opptok du en legetime for en fregne som ikke har endret seg på fem år?! 

Anonymkode: af4d2...282

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...