AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg «oppdaget» en føflekk som er helt lys, ikke klør, ikke blør.. men den er rar i formen, ser egentlig ut som en fregne (kan godt hende det er det) Bestilte legetime straks. Fordi jeg ikke har sett den før. Men så fant jeg et bilde fra 5 år siden, der finner jeg den og den er helt lik.. skal sies at jeg har flydd mye hos lege.. Hen så på ryggen min for under et år siden, uten å nevne den flekken. Hadde du sjekket den da? Eller hatt litt is i magen og sett om den forandret seg noe? Anonymkode: c574d...6a9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Hvordan gikk det? Anonymkode: ebace...256
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Det gikk bra. Jeg ventet en stund, men fikk ikke ro. Sjekket alle jeg hadde, ingen farlige. Rare, men ikke farlige. Anonymkode: c574d...6a9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 19.23): Jeg «oppdaget» en føflekk som er helt lys, ikke klør, ikke blør.. men den er rar i formen, ser egentlig ut som en fregne (kan godt hende det er det) Bestilte legetime straks. Fordi jeg ikke har sett den før. Men så fant jeg et bilde fra 5 år siden, der finner jeg den og den er helt lik.. skal sies at jeg har flydd mye hos lege.. Hen så på ryggen min for under et år siden, uten å nevne den flekken. Hadde du sjekket den da? Eller hatt litt is i magen og sett om den forandret seg noe? Anonymkode: c574d...6a9 Tuller du? Opptok du en legetime for en fregne som ikke har endret seg på fem år?! Anonymkode: af4d2...282 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå