Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føles ut som det aldri vil gå over. At han er den eneste for meg. Nesten som jeg ikke forstår at det faktisk er over, det er for vondt. Hvor lenge er det vanlig at disse følelsene varer? 

Anonymkode: 70677...e19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

forstår deg. Brudd kan være og, er ofte, helt ubeskrivelig jævlig. 

Anonymkode: 78922...90d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe rart at du føler sånn. Jeg gikk gjennom et brudd for 6 mnd. siden og sliter enda. Det tar lenger tid enn jeg hadde trodd. Bruddet var veldig brått og skjedde på en veldig fæl måte. Verste bruddet jeg har opplevd. Synes de første 3-4 mnd. var aller verst. Håper det snart det går bedre. Det beste rådet jeg kan gi er vel at du må snakke med noen, og ellers er det vel bare å holde ut til det blir bedre. Jeg har også kastet alt jeg fikk av han, og blokkert han på FB og mobilen. Ellers har jeg slettet alle bildene jeg hadde av han og av oss to sammen. Synes det hjalp litt å "rense" han ut av livet mitt på den måten. Men følelser tar dessverre lang tid.

Anonymkode: 34ee0...d9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Føles ut som det aldri vil gå over. At han er den eneste for meg. Nesten som jeg ikke forstår at det faktisk er over, det er for vondt. Hvor lenge er det vanlig at disse følelsene varer? 

Å det kan føles slik i mange år fremover. Får ikke gjort så mye med det. Bare sørg til det går over. Jeg sørget i 20 år. I ettertid var det ikke verdt det. Men det skjønte jeg ikke i de 20 årene det pågikk.

Anonymkode: fbae1...f19

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

To og en halv måned for meg og det er fortsatt ille men faktisk også litt bedre. Har rast ned over 25 kg siden bruddet og det ser ikke ut til å stoppe ennå. 

Det å forstå at det er over er jo det vanskeligste, men det er jo ikke noe man kan få gjort, så man må akseptere det og når man aksepterer det så går det faktisk bedre for hver dag. Tenk "happy toughts", prøv å tenk at du finner en som er bedre for deg og faktisk vil ha deg. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og hvor lenge forholdet varte, men for min del så er jeg 51 og ble separert etter 22 år og jeg klarer å kare meg videre, tror du også klarer det. Aksept, er første steg, innse at de vonde tankene kommer til å komme i bølger og prøve å se framover. De vonde tankene vil komme med lenger og lenger mellomrom og ikke vare like lenge etterhvert. 

Lykke til, du kommer deg igjennpm dette 💓

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det har brukt å ta 6-12 mnd, jeg.. det går fint, bare å stå ut med. Men husk å leve et normalt liv selv om det gjør vondt 😊

Anonymkode: bd85b...acd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det som hjelper, er å innføre noe nytt i livet. Da kjenner jeg at jeg fjerner meg litt fra den jeg og vi var.

Anonymkode: 09a34...352

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som hjelper, er å innføre noe nytt i livet. Da kjenner jeg at jeg fjerner meg litt fra den jeg og vi var.

Anonymkode: 09a34...352

Det er nok lurt, finne noen nye interesser. Finne på nye ting å fylle livet med, som man ikke gjorde med eksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...