AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg har alvorlig depresjon og får oppfølging av dps og fastlege. Neste time hos dps og fastlege er om 1,5 uke og de siste dagene har symptomene forverret seg. Jeg er redd for å ta kontakt, vil ikke være til bry. Hva skal jeg gjøre? Er redd jeg mister all kontroll over impulser. Anonymkode: 0ccc7...68c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 ❤ https://mentalhelse.no/fa-hjelp/hjelpetelefonen Anonymkode: 3b009...372
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Har du en kriseplan for hva du skal gjøre når du føler deg slik? Hvis ja, følg den til punkt og prikke. Hvis ikke: DPS har et akutteam du kan henvende deg til. Hvis det er om kvelden, som nå, kan du ta kontakt med legevakten. Hvis det føles bedre kan du ringe fastlege i morgen tidlig og be om ø-time. Du er ikke til bry. De er helsevesenet og der for å hjelpe. Anonymkode: f4b20...ea7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Ta kontakt! Du er ikke til bry. Jeg jobber på DPS og oppfordrer mine pasienter til å ta kontakt ved forverring, og jeg mener det! Anonymkode: f08f9...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå