Gjest Anick Skrevet 29. oktober 2002 #1 Del Skrevet 29. oktober 2002 :o HER har jeg aldri vært før! Jeg er 41 år,jeg........og føler meg kallet til å hilse :D på dere........hvis jeg gjør dette rett,da...... :o Stilig med disse rara fjesa man kan blingse inn....hi-hi. Jeg holder meg mest på en familieside på ett annet forum...og der e r det en helt andre skriveopplegg-elle r hva jeg skal si. Vel-jeg må nok lese dere mer...for å se om jeg har noe å bidra med. Men alderen min er ikke så dum,hvertfall. *************** TJO OG HEI-fra Anick-som nysgjerrig må lese mer på kvinneguiden,nå* :o Morsomt.......... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala Skrevet 29. oktober 2002 #2 Del Skrevet 29. oktober 2002 hei på deg på 41, jeg er også ganske fersk på denne diskusjonsgruppa for de over 40. Må jo si at her er det ikke mye respons å få... til nå ihvertfall. Tror ikke siden er så veldig aktiv, så jeg vil gjerne vite hva slags annet forum du kan anbefale??? :D :D :D Hilsen fra Sala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 30. oktober 2002 #3 Del Skrevet 30. oktober 2002 Heia! Det er ikke så mye liv inne her på vi over 40, men forsøk de andre sidene, det er mye for enhver smak. Håper dere finner dere til rette, for det er moro her inne på KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. oktober 2002 #4 Del Skrevet 30. oktober 2002 Velkommen, Anick! Håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. oktober 2002 #5 Del Skrevet 30. oktober 2002 Joda, vi på 40 er her vi! Det er bare det at vi så ofte at vi koser oss med alle de andre diskusjonstrådene at vi totalt glemmer "vi over 40"! :D Velkommen hit forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå