AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg ble henvist til MR pga mistenkelig kul i kneet. Har jeg klart å finne den på bilene? Er den i enten rød eller blå ring her? Samme i gul ring? Kan det være der jeg peker på med grønn pil? Eller det sorte (væske?) ved lilla pil? Er det den «skyggen» med en slags rar kant, det som er i rød ring her? Anonymkode: a943d...202
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Hos meg var kulen helt sort og rund Anonymkode: 96aa7...fa8
Viktualia Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Du skulle ikke vurdere å overlate tyding av bildene til dem som kan det? 3 2
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Viktualia skrev (2 minutter siden): Du skulle ikke vurdere å overlate tyding av bildene til dem som kan det? Like etter man har vært til MR så kan en betale for å få bildene selv. Er vel 'moro' å tyde bildene selv før en får svar fra henviser.
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ble henvist til MR pga mistenkelig kul i kneet. Har jeg klart å finne den på bilene? Første bilde der er vel baksiden av kneet?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Viktualia skrev (28 minutter siden): Du skulle ikke vurdere å overlate tyding av bildene til dem som kan det? Hvorfor det? Jeg skal da ikke operere meg selv eller gi meg selv noen diagnose, men synes dette er spennende 😁 ser ingen grunn til å ikke prøve å tyde de, hva skulle være dumt med det? 😅 Lykkedykker skrev (24 minutter siden): Første bilde der er vel baksiden av kneet? Ja, og så virker det som alle bildene er speilvendte på et vis. Kulen er bak i knehasen på venstre side, men på bildene står jo L og R speilvendt slik jeg leser det Anonymkode: a943d...202
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 Her er bilde av en kul jeg hadde i kneet.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #8 Skrevet 13. mars 2023 Lykkedykker skrev (51 minutter siden): Her er bilde av en kul jeg hadde i kneet. Oida, den ligner ikke på noe av mitt. Men min er på størrelse med en fingertupp. Så utflytende den ser ut på bildet! Anonymkode: a943d...202
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oida, den ligner ikke på noe av mitt. Men min er på størrelse med en fingertupp. Så utflytende den ser ut på bildet! Anonymkode: a943d...202 Ja, det var en såkalt gigantcelletumor på 7cm. Så den måtte ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå