AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg klarte å ødelegge pc i forrige uke. Den er helt ødelagt, så får ikke reparert den. Siden jeg bruker pc til forskjellige ting, så kjøpte jeg ny på kreditt via Santander. Jeg skal betale om 6 mnd. Spørsmålet mitt er om jeg kan begynne å betale den ned før disse 6 mnd? Kanskje betale halvparten ved neste lønn og resterende over de 2 neste lønningene. Anonymkode: 68ab9...eed
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Jepp, du står helt fritt til å betale når du vil:-). Anonymkode: f552d...6ab
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Får du ikke dekket noen av skadene gjennom forsikring? Innbo..reise.. Anonymkode: efeb6...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får du ikke dekket noen av skadene gjennom forsikring? Innbo..reise.. Anonymkode: efeb6...d3e Nei, den var såpass gammel at å bruke forsikring på den ville kostet mer enn det smaker. Anonymkode: 68ab9...eed
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jepp, du står helt fritt til å betale når du vil:-). Anonymkode: f552d...6ab Så bra 😊 Da slipper jeg å ha dette hengende over meg i flere mnd. Jeg hater alt som heter kreditt, men nå måtte jeg dessverre. Anonymkode: 68ab9...eed
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så bra 😊 Da slipper jeg å ha dette hengende over meg i flere mnd. Jeg hater alt som heter kreditt, men nå måtte jeg dessverre. Anonymkode: 68ab9...eed Så lenge du har fått et kreditt/lånekontonummer med kid nr å betale til, kan du begynne og betale. Men pleier ikke sånne tilbud ("betal om seks måneder/ni måneder osv") å være rentefrie inntil avtalen begynner å løpe? Det vil si at det koster deg ikke noe å vente de månedene? Så kan du heller spare i litt mer behagelige summer over flere måneder, og ikke loppe deg helt de neste par mnd. Anonymkode: 001dc...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå