AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg ble sammen med en mann i fjor sommer, vi begge er i 40 årene. Han hadde da nylig kommet ut av et langt av-og-på forhold med en dame på 30. Han har snakket lite om dette forholdet til meg, og det er helt greit. Jeg vet at hun ønsket mer av ham enn han klarte å gi henne i form av forpliktelser og stabilt forhold. Nylig fortalte han at de har noe kontakt via snapchat enda, og han kjørte henne hjem fra byen for en stund siden på hans eget initiativ. De har ikke møttes sier han, men meldingene er av noe seksuell karakter. Han forteller at han enda fantaserer om henne og savner henne på noen måter. Hva gjør jeg? Er dette noe som vil gå over med tiden? Anonymkode: c3bc5...b62
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Hva du gjør? Du går i fra han.. Anonymkode: e7fc9...a13 22 3 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Jeg tenker at det er bra at han er åpen og ærlig med deg, MEN hadde nok spurt og lurt på hvorfor han er sammen med deg da, og ikke henne… Anonymkode: 5b096...8d8 3 2 2
svartkatt Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Gir han deg et stabilt forhold med forpliktelser? Litt rart at han kan gi deg det så snart, men ikke kunne gi henne det..? Han har ihvertfall gått for fort inn i et nytt forhold. 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Lol. Sa han det til deg. At han ennå fantaserer om henne og savner henne. Og sender i tillegg meldinger av seksuell karakter. For en idiot. Utro og sosialt dum. Hade bra. Anonymkode: 7c657...28e 13 5 2
Siris Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Det hadde ikke vært godt nok for min del ihvertfall 3 2
Kaneel Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 Hu ville nok ikke ha han, ikke omvendt. Slå opp! 3 1
Phoenix Heart Skrevet 13. mars 2023 #8 Skrevet 13. mars 2023 (endret) Jeg hadde ikke taklet å være reserve kjæresten, i vert fall. Endret 13. mars 2023 av Athena Freyja 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 Han sier han lenge prøvde avslutte det på vårparten i fjor, men at han alltid havnet litt tilbake. Slik jeg har forstått det så ønsket hun at han prioriterte henne mer, og at de skulle være på vei et sted, etter mye av og på i 3 års tid. Jeg tror nok både henne og jeg egentlig lurer på hvorfor han klarte å gi meg det han ikke ga henne. Han fortalte meg disse tankene da han var full i helgen, og åpenbart hadde en dialog med henne. Han sier hun spør om å treffes, men at hun ikke vil ligge med han da hun fremdeles ønsker et stabilt forhold. Han sier han ikke treffer henne fordi han er sammen med meg. Men jeg tror jo han vil, innerst inne, men er redd for hva som da kan skje. Han sa at det var bare en kjemi mellom de som var "mye", uten å utdype noe mer, og ærlig så ønsker jeg ikke å vite stort mer. Spørsmålet mitt er om dette går over? Vil han få henne på avstand? Han er bra kjæreste, og prioriterer meg mye. Men er det følelser han har for eksen sin, eller bare savn etter det seksuelle de delte? TS Anonymkode: c3bc5...b62
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han sier han lenge prøvde avslutte det på vårparten i fjor, men at han alltid havnet litt tilbake. Slik jeg har forstått det så ønsket hun at han prioriterte henne mer, og at de skulle være på vei et sted, etter mye av og på i 3 års tid. Jeg tror nok både henne og jeg egentlig lurer på hvorfor han klarte å gi meg det han ikke ga henne. Han fortalte meg disse tankene da han var full i helgen, og åpenbart hadde en dialog med henne. Han sier hun spør om å treffes, men at hun ikke vil ligge med han da hun fremdeles ønsker et stabilt forhold. Han sier han ikke treffer henne fordi han er sammen med meg. Men jeg tror jo han vil, innerst inne, men er redd for hva som da kan skje. Han sa at det var bare en kjemi mellom de som var "mye", uten å utdype noe mer, og ærlig så ønsker jeg ikke å vite stort mer. Spørsmålet mitt er om dette går over? Vil han få henne på avstand? Han er bra kjæreste, og prioriterer meg mye. Men er det følelser han har for eksen sin, eller bare savn etter det seksuelle de delte? TS Anonymkode: c3bc5...b62 Du kan være 99,9% sikker på at historien er motsatt! Anonymkode: b09cf...d5c 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han sier han lenge prøvde avslutte det på vårparten i fjor, men at han alltid havnet litt tilbake. Slik jeg har forstått det så ønsket hun at han prioriterte henne mer, og at de skulle være på vei et sted, etter mye av og på i 3 års tid. Jeg tror nok både henne og jeg egentlig lurer på hvorfor han klarte å gi meg det han ikke ga henne. Han fortalte meg disse tankene da han var full i helgen, og åpenbart hadde en dialog med henne. Han sier hun spør om å treffes, men at hun ikke vil ligge med han da hun fremdeles ønsker et stabilt forhold. Han sier han ikke treffer henne fordi han er sammen med meg. Men jeg tror jo han vil, innerst inne, men er redd for hva som da kan skje. Han sa at det var bare en kjemi mellom de som var "mye", uten å utdype noe mer, og ærlig så ønsker jeg ikke å vite stort mer. Spørsmålet mitt er om dette går over? Vil han få henne på avstand? Han er bra kjæreste, og prioriterer meg mye. Men er det følelser han har for eksen sin, eller bare savn etter det seksuelle de delte? TS Anonymkode: c3bc5...b62 Jeg ville sagt hade til hele fyren. Han er ikke ferdig med henne. De har ikke fått avsluttet "greia" mellom dem riktig enda. Han fantaserer om henne, har kjørt henne hjem, og snakker om henne til deg fordi han tydeligvis har et stort behov for å snakke om henne, følelsene og lystene sine rundt henne. Han har et romantisert bilde av henne og kjemien mellom dem, og det vil ikke gå vekk. Det øyeblikket du og han går gjennom en røff periode, vil fantasiene om henne blusse opp. Du sier at de har hatt et av- og på forhold gjennom flere år. Det kan tyde på at han liker dramaet og "lidenskapen" som kommer med et veldig av- og på forhold. Han sliter med å gi slipp på henne, sannsynligvis fordi kjemien står sterkere enn fornuften. Anonymkode: b4838...fd3 6
Hjelpsom Skrevet 13. mars 2023 #12 Skrevet 13. mars 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble sammen med en mann i fjor sommer, vi begge er i 40 årene. Han hadde da nylig kommet ut av et langt av-og-på forhold med en dame på 30. Han har snakket lite om dette forholdet til meg, og det er helt greit. Jeg vet at hun ønsket mer av ham enn han klarte å gi henne i form av forpliktelser og stabilt forhold. Nylig fortalte han at de har noe kontakt via snapchat enda, og han kjørte henne hjem fra byen for en stund siden på hans eget initiativ. De har ikke møttes sier han, men meldingene er av noe seksuell karakter. Han forteller at han enda fantaserer om henne og savner henne på noen måter. Hva gjør jeg? Er dette noe som vil gå over med tiden? Anonymkode: c3bc5...b62 De er veldig tydelig ikke "ferdige" med hverandre. Etter min første separasjon fant jeg en ny kjæreste etter noen måneder, men opprettholdt kontakten med eksen litt både før og etter at jeg fikk ny. Problemet mitt ble at jeg fortsatt i hodet savnet eksen og tenkte på henne mye. Så lenge mannen din er opptatt med eksen på den måten du forklarer så vil hun være som en kile mellom dere og spesielt siden han kjører henne hjem fra byen, og sender meldinger med "seksuell karakter" med henne. Du bør kanskje bryte av forholdet midlertidig og be han finne ut hva han egentlig vil, for sånn som det er nå så vil du bare gå rundt lei deg, trist og være sjalu og ha frykt. Hvis du skal ha et sundt forhold med mannen så må han først kommer over gamlekjæresten og kutte all kontakt. 1
furks Skrevet 13. mars 2023 #13 Skrevet 13. mars 2023 Her er jeg eksen. Det er nesten akkurat hva du beskriver. Han ville aldri ha meg annet enn når det passet han og ting ble avsluttet ganske vondt og stygt, men så fikk jeg vite han var sammen med en annen. Nå savner han meg, og sier han angrer, men vil ikke møtes å prate om det fordi han vet at da ligger vi sammen og ting blir rotete. Menn som de er ikke noe å samle på, det vil aldri ende godt. Og bare at han forteller deg at han fremdeles fantaserer om henne er jo ganske dystert, og vil nok ikke gå over heller. De må få avsluttet ting seg i mellom. 5 1
svartkatt Skrevet 13. mars 2023 #14 Skrevet 13. mars 2023 Det er ikke akkurat lett å gå videre for han når han fortsetter å ha kontakt med henne. De burde kutte hverandre ut begge to. 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #15 Skrevet 13. mars 2023 svartkatt skrev (9 minutter siden): Det er ikke akkurat lett å gå videre for han når han fortsetter å ha kontakt med henne. De burde kutte hverandre ut begge to. Om ingen av de vil kutte den andre ut da? Jeg vet de hadde ingen kontakt fra sommeren og frem til jul. Sier han og fremstår ærlig. Hun snappet han plutselig i romjulen av noe uvesentlig, og da tok kontakten seg litt opp, og så har det eskalert frem til nå. Han vil ikke utdype hva de prater om men sa på fylla at det var litt seksuell karakter og at han hadde mye fantasier om henne. Det hadde han hatt hele tiden siden de slo opp. Jeg tror de gjorde det helt slutt bare uken før han ble sammen med meg, og da hadde vi holdt på en måneds tid litt opp og ned fordi han ikke klarte bestemme seg for om han ville være med meg. Pr da visste jeg ikke om henne det fikk jeg først vite om noen måneder senere. Men som han sa så var det bare sex til slutt og at hun ikke klarte å slippe taket helt. Han bryr jo seg om henne mer enn seksuelt da han kjører henne hjem. Jeg spurte om hun hadde spurt han, men det hadde hun ikke. Men de snakket sammen og han fikk inntrykk av at hun gikk alene i byen, og da kjørte han henne hjem. Han hadde ikke blitt med henne inn og de hadde ikke gjort noe annet en en klem. Men de fortsetter å snakke, og snappe. Men jeg vet ikke hva hun sier eller hva hun tenker. Han har også filmer av henne på pcen sin har jeg sett. Men han vet ikke at jeg vet. Filmer som er både vanlige og seksuelle. Problemet er jo at jeg ikke vet om dette er en midlertidig krise han går gjennom, og at han egentlig elsker meg. Eller om han er på vei til å gå fra meg og velge henne. Samtidig har det jo ikke fungert mellom de før. Jeg er bare lei meg og trist nå og usikker. Anonymkode: c3bc5...b62
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #16 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Om ingen av de vil kutte den andre ut da? Jeg vet de hadde ingen kontakt fra sommeren og frem til jul. Sier han og fremstår ærlig. Hun snappet han plutselig i romjulen av noe uvesentlig, og da tok kontakten seg litt opp, og så har det eskalert frem til nå. Han vil ikke utdype hva de prater om men sa på fylla at det var litt seksuell karakter og at han hadde mye fantasier om henne. Det hadde han hatt hele tiden siden de slo opp. Jeg tror de gjorde det helt slutt bare uken før han ble sammen med meg, og da hadde vi holdt på en måneds tid litt opp og ned fordi han ikke klarte bestemme seg for om han ville være med meg. Pr da visste jeg ikke om henne det fikk jeg først vite om noen måneder senere. Men som han sa så var det bare sex til slutt og at hun ikke klarte å slippe taket helt. Han bryr jo seg om henne mer enn seksuelt da han kjører henne hjem. Jeg spurte om hun hadde spurt han, men det hadde hun ikke. Men de snakket sammen og han fikk inntrykk av at hun gikk alene i byen, og da kjørte han henne hjem. Han hadde ikke blitt med henne inn og de hadde ikke gjort noe annet en en klem. Men de fortsetter å snakke, og snappe. Men jeg vet ikke hva hun sier eller hva hun tenker. Han har også filmer av henne på pcen sin har jeg sett. Men han vet ikke at jeg vet. Filmer som er både vanlige og seksuelle. Problemet er jo at jeg ikke vet om dette er en midlertidig krise han går gjennom, og at han egentlig elsker meg. Eller om han er på vei til å gå fra meg og velge henne. Samtidig har det jo ikke fungert mellom de før. Jeg er bare lei meg og trist nå og usikker. Anonymkode: c3bc5...b62 Hvorfor finner du deg i dette? Problemet her er først og fremst at du ikke hevder deg i denne relasjonen. Dette han driver med er helt ugreit og du fortjener mye bedre enn en fyr som behandler deg sånn som dette. Anonymkode: 7c657...28e 5 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #17 Skrevet 13. mars 2023 Tipper han likte henne veldig mye pga det seksuelle, men at han ikke ville slå seg til ro med henne og starte familie. Tenker at han er med på fremtid og følelser med deg, men at det ikke er samme seksuelle stemningen de hadde/har. Tviler ikke på at han elsker deg og ikke henne. Men at han savner henne seksuelt. Er dette noe du kan leve med hvis du vet at han ikke kommer til å ligge med henne? Anonymkode: 81fb6...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #18 Skrevet 13. mars 2023 Bye bye først som sist. Anonymkode: 9b8f9...00c
PM75 Skrevet 13. mars 2023 #19 Skrevet 13. mars 2023 Er du sikker på at dere er enige om at dere er et par? Og hvis du er sikker på det, hvorfor føler han det er greit å ha kontakt med eksen? Ønsker han å trykke deg ned og gjøre deg usikker? 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #20 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble sammen med en mann i fjor sommer, vi begge er i 40 årene. Han hadde da nylig kommet ut av et langt av-og-på forhold med en dame på 30. Han har snakket lite om dette forholdet til meg, og det er helt greit. Jeg vet at hun ønsket mer av ham enn han klarte å gi henne i form av forpliktelser og stabilt forhold. Nylig fortalte han at de har noe kontakt via snapchat enda, og han kjørte henne hjem fra byen for en stund siden på hans eget initiativ. De har ikke møttes sier han, men meldingene er av noe seksuell karakter. Han forteller at han enda fantaserer om henne og savner henne på noen måter. Hva gjør jeg? Er dette noe som vil gå over med tiden? Anonymkode: c3bc5...b62 Her er det vel bare en ting å gjøre. Inviter henne på 3kant Anonymkode: da7c7...a6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå