AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Studerer med en jeg fått litt kontakt med. Lurer på om jeg skal spørre henne med på date. Hun kom til Norge som ung så snakker norsk. Noe spesielt jeg må ta hensyn til eller er det bare å gjøre som med norske kvinner? Anonymkode: 949fb...543
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Behandle henne bra og vær romantisk. Utenlandske menn kan dette, norske not so much. Derfor er det viktig at du er romantisk og respektfull mot henne for å ha noen sjans Anonymkode: a507f...18f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Behandle henne bra og vær romantisk. Utenlandske menn kan dette, norske not so much. Derfor er det viktig at du er romantisk og respektfull mot henne for å ha noen sjans Anonymkode: a507f...18f Respektfull og det du kaller «romantisk» er det ikke alltid så lett å forene. Den typen teatralsk klovneri overfor kvinner som man ofte ser fra menn med tilhørighet i europeiske eller amerikanske macho-kulturer, har lite med respekt å gjøre. Anonymkode: f8295...31d 2 2
Andro Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Respekt og romantikk hører sammen Alltid. Du må nesten spørre henne hva hun forventer. Afghanske jenter er like ulike som alle andre jenter. Noen afghanere er veldig vestlige og liberale, mens andre er konservative mtp. jenter og kjærester. Be henne gjerne ut, men spør henne om familieforhold og forventninger, så dere har avklart det tidlig. Det bor ganske mange enslige afghanske kvinner her som jeg bor. Det er tøffe damer altså ✊
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Respektfull og det du kaller «romantisk» er det ikke alltid så lett å forene. Den typen teatralsk klovneri overfor kvinner som man ofte ser fra menn med tilhørighet i europeiske eller amerikanske macho-kulturer, har lite med respekt å gjøre. Anonymkode: f8295...31d Så da er det bedre med det rotnorske, ærlige "Døøø. Ska vi puuuuule ...?" Anonymkode: 65d0b...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Respektfull og det du kaller «romantisk» er det ikke alltid så lett å forene. Den typen teatralsk klovneri overfor kvinner som man ofte ser fra menn med tilhørighet i europeiske eller amerikanske macho-kulturer, har lite med respekt å gjøre. Anonymkode: f8295...31d Da er det du som har et fucked up syn på hva respekt og romantikk er fornoe. Romantikk er ikke å overøse med komplimenter mens du sitter å klår som en 45 åring på julebord. At du kaller romantikk og respekt for teatralsk klovneri tenker jeg sier mer om deg enn noe annet. For andre så faller det seg helt naturlig å vise respekt ovenfor andre og å skape romantikk med noen man liker på den måten. En typisk norsk Kvinneguiden mann som syns alt som har med å behandle damer bra og likeverdig er "tøffel" og "simpt" vil nok ikke falle inn under den kategorien som nevnt over. De vil nok se på det mer som klovneri fordi de har så dårlig kvinnesyn at det ikke faller de naturlig å være god mot kvinner. Anonymkode: a507f...18f 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er det du som har et fucked up syn på hva respekt og romantikk er fornoe. Romantikk er ikke å overøse med komplimenter mens du sitter å klår som en 45 åring på julebord. At du kaller romantikk og respekt for teatralsk klovneri tenker jeg sier mer om deg enn noe annet. For andre så faller det seg helt naturlig å vise respekt ovenfor andre og å skape romantikk med noen man liker på den måten. En typisk norsk Kvinneguiden mann som syns alt som har med å behandle damer bra og likeverdig er "tøffel" og "simpt" vil nok ikke falle inn under den kategorien som nevnt over. De vil nok se på det mer som klovneri fordi de har så dårlig kvinnesyn at det ikke faller de naturlig å være god mot kvinner. Anonymkode: a507f...18f Jeg tror vi bare må innse at forskjellige kulturer tillater forskjellig oppførsel, og forventninger. Altså om Francois fra Montpellier kler opp som en moteoppvisning , overøser med komplimenter, klemmer og kjører løpet med intens øyekontakt overdrevet galant. Så blir det oppfattet som spennende, unorsk, varmblodig og eksotisk. Om Oddvar fra Gausdal kjører eksakt samme rutinen blir det litt morsomt, ganske rart, sikkert virke parodisk men mest kleint. Anonymkode: 2583c...a25 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #8 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Respektfull og det du kaller «romantisk» er det ikke alltid så lett å forene. Den typen teatralsk klovneri overfor kvinner som man ofte ser fra menn med tilhørighet i europeiske eller amerikanske macho-kulturer, har lite med respekt å gjøre. Anonymkode: f8295...31d Enig. Den derre latino-approachen har iallfall aldri fungert på meg. Den virker glatt, kalkulert og lite tillitsvekkende. Anonymkode: 73fac...87f 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da er det du som har et fucked up syn på hva respekt og romantikk er fornoe. Romantikk er ikke å overøse med komplimenter mens du sitter å klår som en 45 åring på julebord. At du kaller romantikk og respekt for teatralsk klovneri tenker jeg sier mer om deg enn noe annet. For andre så faller det seg helt naturlig å vise respekt ovenfor andre og å skape romantikk med noen man liker på den måten. En typisk norsk Kvinneguiden mann som syns alt som har med å behandle damer bra og likeverdig er "tøffel" og "simpt" vil nok ikke falle inn under den kategorien som nevnt over. De vil nok se på det mer som klovneri fordi de har så dårlig kvinnesyn at det ikke faller de naturlig å være god mot kvinner. Anonymkode: a507f...18f Snakk for deg selv. Jeg skjønner nøyaktig hva han mener. Men om du ikke har erfart sydlandsk sjekking så vet du kanskje ikke hva han snakker om. For øvrig er det ikke respekten han kaster på båten, men den såkalte "romantikken" som ofte er både kalkulert, følger en gørrkjedelig kjent oppskrift og fremstår som påtatt. Men det er selvsagt forskjell på hva man anser som romantisk. Anonymkode: 73fac...87f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror vi bare må innse at forskjellige kulturer tillater forskjellig oppførsel, og forventninger. Altså om Francois fra Montpellier kler opp som en moteoppvisning , overøser med komplimenter, klemmer og kjører løpet med intens øyekontakt overdrevet galant. Så blir det oppfattet som spennende, unorsk, varmblodig og eksotisk. Om Oddvar fra Gausdal kjører eksakt samme rutinen blir det litt morsomt, ganske rart, sikkert virke parodisk men mest kleint. Anonymkode: 2583c...a25 Ja, han Oddvar er bare Oddvar som man så i forrige uke på bygdedansen sammen med hu Frida, mens Francois er nå Francois fra den spennende og mytiske verdens- og kunstmetropolen Paris. Bakgrunnen til disse menneskene er helt ulik. Det blir litt vanskelig å sammenligne en gammel norsk trehjulssykkel med en fransk romferge selv om de pakkes inn i samme gavepapir. Anonymkode: 65d0b...d8d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, han Oddvar er bare Oddvar som man så i forrige uke på bygdedansen sammen med hu Frida, mens Francois er nå Francois fra den spennende og mytiske verdens- og kunstmetropolen Paris. Bakgrunnen til disse menneskene er helt ulik. Det blir litt vanskelig å sammenligne en gammel norsk trehjulssykkel med en fransk romferge selv om de pakkes inn i samme gavepapir. Anonymkode: 65d0b...d8d Nå var Francois fra Montpellier, da. Anonymkode: 8e5bb...002
Andro Skrevet 13. mars 2023 #12 Skrevet 13. mars 2023 Syns litt synd på ts, som lufter en konkret problemstilling, men bare får avsporinger i kommentarfeltet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #13 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå var Francois fra Montpellier, da. Anonymkode: 8e5bb...002 Beklager så mye - forvekslet det med bydelen Montmartre i Paris. Anonymkode: 65d0b...d8d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #14 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Studerer med en jeg fått litt kontakt med. Lurer på om jeg skal spørre henne med på date. Hun kom til Norge som ung så snakker norsk. Noe spesielt jeg må ta hensyn til eller er det bare å gjøre som med norske kvinner? Anonymkode: 949fb...543 Ja du må trolig forære familien ei skinnmager ku før du kan pule hu.. Anonymkode: 51599...fd8
Maskinfører Skrevet 13. mars 2023 #15 Skrevet 13. mars 2023 Er du etnisk Norsk så bør du trå varsomt hun er mest sannsynligvis muslimsk og kanskje hun har veldig konservative foreldre stemmer ikke det jeg sier er det bare og kjøre på 🙂🙂 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #16 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Studerer med en jeg fått litt kontakt med. Lurer på om jeg skal spørre henne med på date. Hun kom til Norge som ung så snakker norsk. Noe spesielt jeg må ta hensyn til eller er det bare å gjøre som med norske kvinner? Anonymkode: 949fb...543 Du må konvertere og skjære av deg forhuden, og svikte troen du er født med. Men hva gjør man ikke for f****. Anonymkode: 75cb5...f75 2
Andro Skrevet 13. mars 2023 #17 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må konvertere og skjære av deg forhuden, og svikte troen du er født med. Men hva gjør man ikke for f****. Å se gamle menn i kommentarfelt er en skikkelig grøsser 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #18 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er det du som har et fucked up syn på hva respekt og romantikk er fornoe. Romantikk er ikke å overøse med komplimenter mens du sitter å klår som en 45 åring på julebord. At du kaller romantikk og respekt for teatralsk klovneri tenker jeg sier mer om deg enn noe annet. For andre så faller det seg helt naturlig å vise respekt ovenfor andre og å skape romantikk med noen man liker på den måten. En typisk norsk Kvinneguiden mann som syns alt som har med å behandle damer bra og likeverdig er "tøffel" og "simpt" vil nok ikke falle inn under den kategorien som nevnt over. De vil nok se på det mer som klovneri fordi de har så dårlig kvinnesyn at det ikke faller de naturlig å være god mot kvinner. Anonymkode: a507f...18f Leseforståelsen din er åpenbart svak. Les en gang til. Anonymkode: f8295...31d
Tiuren Skrevet 13. mars 2023 #19 Skrevet 13. mars 2023 1 hour ago, Andro said: Syns litt synd på ts, som lufter en konkret problemstilling, men bare får avsporinger i kommentarfeltet. Det er nok mest fordi det ikke er akseptabelt på KG at en person som vi antar er norsk inviterer en utenlands jente på date. Slik likebehandling og integrering vil vi ha oss frabedt, han er har helt sikkert planer om å utnytte henne og hun har sinte fedre og brødre som ikke aksepterer slikt (er det dette som kalles fordommer?). Da er det noe helt annet om det er omvendt, eller er det egentlig det?
Maskinfører Skrevet 13. mars 2023 #20 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du må konvertere og skjære av deg forhuden, og svikte troen du er født med. Men hva gjør man ikke for f****. Anonymkode: 75cb5...f75 Skjærer ?? drar dem ikke bare i forhuden a og klipper den av med saksa ?? Husker bare han på Import/eksport til de Norske foreldrene han må klippe sånn dingle dingle Thomas Von Brömsen satt der bare som ett spørsmålstegn mens kona hans skjønte hva det dreide seg om 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå