Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags samværsordning har dere? Og hvordan fungerer der? Bidrag?

Noen som har erfaring med at søsken deles en del? Altså at det ene er hos mor og andre hos far, og så bytter man? Med noe tid hvor begge barna er sammen og en forelder har fri?

(Et barn med spesielle behov, derfor siste avsnitt)

Anonymkode: b26ee...b24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg i den situasjonen. Men jeg har venner med ulike ordninger. En venninne har barnet boende hos seg, far tar annenhver helg + 1 dag i uka. Så er det andre som har 50%, altså en uke her og en uke der. Det virker som det vanligste er at søsken følger hverandre, det er jo også kanskje best for dem? Med spesielle behov så må dere nesten se an hva som blir best for det barnet?

Spørs selvsagt hvilke behov det barnet har men kanskje er det tryggere å ha et fast bosted, også vær hos den andre annenhverhelg sammen med sine søsken? Slik at den helga barnet skal være borte så er alle barna borte, om det gir mening? 

Anonymkode: 36fa9...f84

AnonymBruker
Skrevet

Pappaen har barna hos seg annenhver helg. Bidrag gir han når han har. 

Hender han noen ganger kommer og henter det ene barnet eller det andre så vi får litt alenetid. 

Anonymkode: f5588...ef4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barna ca 60 prosent. Får bidrag etter privat avtale, 5000 kr. Har to barn på 8 og 4 år. Eldste er 2 dager lenger hos pappaen annenhver uke, det fungerer fint. Det hender også vi har et barn hver om det er noe spesielt, jeg har feks reist alene med eldste på en liten tur, da var yngste med pappaen og fant på noe annet hyggelig. 

Anonymkode: f37d5...998

AnonymBruker
Skrevet

Pappaen har barnet annenhver helg (fredag til mandag) og én natt i uka. Ikke noe bidrag, han nekter og det er bare snakk om noen hundrelapper så jeg orker ikke. 

Jeg kunne godt hatt 50/50, men det blir vel etter hvert. 

Anonymkode: 17d6b...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...