AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Var hos tannlege en mnd siden og fiksa et hull, han tok ikke bilder eller noe bare begynte å borre og fiksa det. Siden da har tanna gjort MER vondt enn før jeg reparerte den. Betalte altså over 2000kr for dette også. Har tatt kontakt en gang tidligere og da fikk jeg komme inn og tannlege forsøkte å file ned fyllingen litt, og sa hvis det ikke funka måtte jeg «sikkert rotfylle». Javel. Siden da har det blitt LITT mindre vondt men kan fortsatt ikke tygge på tanna uten bekymring så jeg skal tilbake IGJEN. Nr 1 burde ikke tannlegen ha sett at det ikke var nok å «bare borre» hvis det var problemet? Å rotfylle, greit nok, men å må betale for både borring og deretter svindyr rotfylling irriterer meg. Har jeg rett til å kreve å betale mindre pga dette? Nr 2 hva om rotfylling også er unødvendig/feil behandling?? Hva skal jeg si/gjøre for å forsikre om at ikke enda mer penger blir brukt på denne tanna også er det feil behandling? Anonymkode: 3b5a2...e55
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var hos tannlege en mnd siden og fiksa et hull, han tok ikke bilder eller noe bare begynte å borre og fiksa det. Siden da har tanna gjort MER vondt enn før jeg reparerte den. Betalte altså over 2000kr for dette også. Har tatt kontakt en gang tidligere og da fikk jeg komme inn og tannlege forsøkte å file ned fyllingen litt, og sa hvis det ikke funka måtte jeg «sikkert rotfylle». Javel. Siden da har det blitt LITT mindre vondt men kan fortsatt ikke tygge på tanna uten bekymring så jeg skal tilbake IGJEN. Nr 1 burde ikke tannlegen ha sett at det ikke var nok å «bare borre» hvis det var problemet? Å rotfylle, greit nok, men å må betale for både borring og deretter svindyr rotfylling irriterer meg. Har jeg rett til å kreve å betale mindre pga dette? Nr 2 hva om rotfylling også er unødvendig/feil behandling?? Hva skal jeg si/gjøre for å forsikre om at ikke enda mer penger blir brukt på denne tanna også er det feil behandling? Anonymkode: 3b5a2...e55 Jeg opplevde noe lignende, altså mer smerter etter å ha borret, og da betalte jeg ingenting for behandlingene relatert til å rette opp, gratis. Synes det bør være en selvfølge. Anonymkode: 2b5d3...c45
Sofakona Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Veldig merkelig å ikke ta bilder..det trengs for å se hvor stort hullet er...har på følelsen at du ikke hadde hull..men han ødela nettopp en tann. Jeg villig gått til en annen tannlege og be om ny vurdering 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå