Gå til innhold

Slette en person etter date.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor å slette en person fra snap/insta/fb alt etter en date om man ikke hører noe i løpet av noen dager fra vedkommende? Uanmeldt selvsagt. 

Føler jeg bruker alt for mye tid og energi på å tenke på en som mest sannsynligvis ikke er interessert, og skikkelig dritt å se navnet hans overalt. 

Anonymkode: 08f8c...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er innafor å ghoste. 

Men om du ikke ville likt om noen gjorde det med deg, så ville jeg revurdert det.

Har DU sendt en melding til personen du var på date da? 

Anonymkode: 92684...06f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er innafor å ghoste. 

Men om du ikke ville likt om noen gjorde det med deg, så ville jeg revurdert det.

Har DU sendt en melding til personen du var på date da? 

Først sendte han bilde av at han var kommet hjem, jeg skrev at det var hyggelig å ses. Fikk ikke noe svar etter det. 

Han var skikkelig fin, men måten han er på gjør meg litt nervøs så idk kanskje han synes jeg var helt tett..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det innafor å slette en person fra snap/insta/fb alt etter en date om man ikke hører noe i løpet av noen dager fra vedkommende? Uanmeldt selvsagt. 

Føler jeg bruker alt for mye tid og energi på å tenke på en som mest sannsynligvis ikke er interessert, og skikkelig dritt å se navnet hans overalt. 

Står litt i samme situasjon som deg, bortsett fra at vi begge sa at vi ville ses igjen etter første date. Jeg foreslo en dag, han kunne ikke da, men skulle gi meg en tilbakemelding på når det kunne passe. Hørte aldri noe mer, vurderte å sende en mld og si jeg antok at det ikke var interesse for å ses igjen.. Men har ikke fått meg til å gjøre det. Nå er det kanskje litt forsent og vurderer bare å slette. 

Men kanskje du kan foreslå en dag selv, så ser du utfra responsen hva du skal gjøre?

Anonymkode: a8459...6bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Står litt i samme situasjon som deg, bortsett fra at vi begge sa at vi ville ses igjen etter første date. Jeg foreslo en dag, han kunne ikke da, men skulle gi meg en tilbakemelding på når det kunne passe. Hørte aldri noe mer, vurderte å sende en mld og si jeg antok at det ikke var interesse for å ses igjen.. Men har ikke fått meg til å gjøre det. Nå er det kanskje litt forsent og vurderer bare å slette. 

Men kanskje du kan foreslå en dag selv, så ser du utfra responsen hva du skal gjøre?

Anonymkode: a8459...6bf

Helt ærlig, jeg slettet han bare. Jeg har ikke lyst til å vise at jeg er interessert. Han kan få hvem som helst og jeg tror ikke jeg er hans type. Kontakter han meg, så skal jeg være ærlig å si jeg sletta, men føler ikke for å være "bare ei jente" for han. 

Jeg vil ikke foreslå en dritt før han gjør det. På eget initiativ. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes kanskje meldingen din var litt passiv. "Det var hyggelig å ses, og jeg har veldig lyst til å gjenta det", eller "Det var hyggelig å ses. Har du lyst til å møtes igjen?".   Hvis du ikke får respons på en slik melding, så er det bare å slette over en lav sko. 

Jeg anbefaler å være tydelig i kommunikasjonen, slik at du i ettertid kan tenke at det i hvertfall ikke var din skyld at det gikk som det gikk.

Anonymkode: 2cf85...661

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk så mange nydelige mennesker som glipper bare fordi du ikke gadd å ta initiativ til nytt møte/ny date selv :)

Men nåvel, lykketil videre

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tenk så mange nydelige mennesker som glipper bare fordi du ikke gadd å ta initiativ til nytt møte/ny date selv :)

Akkurat! Jeg blir svett av de som bare sitter og venter. Eller sletter og blokkerer etter kun noen dager. Det er potensielt en haug grunner til at noen venter med å svare. Og kanskje de sitter og tenker akkurat de samme tankene. Det er jo bare å ta kontakt og spørre om det er noen. Man taper ikke anseelse eller mister ansikt på noen måte! Tror forventingene til at alt skal skje så raskt hele tiden ødelegger mye. Ikke rart det er mange single!

Anonymkode: 8e0b3...6e9

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Først sendte han bilde av at han var kommet hjem, jeg skrev at det var hyggelig å ses. Fikk ikke noe svar etter det. 

Han var skikkelig fin, men måten han er på gjør meg litt nervøs så idk kanskje han synes jeg var helt tett..

Jeg mener at du burde slengt på at du håper på at dere kan møtes igjen. Du viser ingen interesse i det du skrev.

Jeg tror at du er redd for å bli såret, og derfor ventet du på at han skal ta initiativet.

Min erfaring er at menn tar initiativ om de er interessert. Men det er ikke sikkert at alle tør å gjøre det. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner liksom ikke helt hva man tjener på å brenne alle broer når der ikke har vært dårlig stemning. 

Anonymkode: cff4a...128

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Eloise12345 skrev (18 minutter siden):

Jeg mener at du burde slengt på at du håper på at dere kan møtes igjen. Du viser ingen interesse i det du skrev.

Jeg tror at du er redd for å bli såret, og derfor ventet du på at han skal ta initiativet.

Min erfaring er at menn tar initiativ om de er interessert. Men det er ikke sikkert at alle tør å gjøre det. 

Ja jeg er redd for å bli såret. Mannen min var utro mot meg flere ganger. 

Jeg er redd for å virke desperat. Tar han kontakt likevel med meg, så er det greit. 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja han er sikkert en nydelig person. Men for noen andre. 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Synes kanskje meldingen din var litt passiv. "Det var hyggelig å ses, og jeg har veldig lyst til å gjenta det", eller "Det var hyggelig å ses. Har du lyst til å møtes igjen?".   Hvis du ikke får respons på en slik melding, så er det bare å slette over en lav sko. 

Jeg anbefaler å være tydelig i kommunikasjonen, slik at du i ettertid kan tenke at det i hvertfall ikke var din skyld at det gikk som det gikk.

Anonymkode: 2cf85...661

Jeg burde kanskje gjort det, men det er ikke bare min oppgave. Han er utydelig selv. Hvis han er interessert så bør han vise det, han er trossalt en mann. Mulig jeg er passiv, men han kunne i det miste svart "ja, det var fint" eller ok eller en emoji et eller annet. 

Jeg følte meg verken viktig, god nok eller interessant. Jeg følte meg bare teit. Hvorfor skal jeg være så på når han ikke er det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke innafor. Personen vil føle seg behandla som søppel og kan utvikle komplekser, lure på om det er fordi hen hadde stor nese, for lite muskler, for små pupper, stygge øyne etc eller hva de sa og gjorde galt og dette kan plage de i månedsvis eller år. 

Hvis du ikke har hørt noe fra personen etter date så send en melding selv davel. Ikke vær så jævla tafatt! Kanskje den andre personen sitter å lurer på hvorfor ikke du tar kontakt. 

Hvis du ikke får svar på en uke etter å ha sendt meld, ja da kan du slette. Men å slette bare fordi du ikke får sms etter date er bare dust. 

Anonymkode: aea3c...60c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg er redd for å bli såret. Mannen min var utro mot meg flere ganger. 

Jeg er redd for å virke desperat. Tar han kontakt likevel med meg, så er det greit. 

Ja han er sikkert en nydelig person. Men for noen andre. 

Jeg burde kanskje gjort det, men det er ikke bare min oppgave. Han er utydelig selv. Hvis han er interessert så bør han vise det, han er trossalt en mann. Mulig jeg er passiv, men han kunne i det miste svart "ja, det var fint" eller ok eller en emoji et eller annet. 

Jeg følte meg verken viktig, god nok eller interessant. Jeg følte meg bare teit. Hvorfor skal jeg være så på når han ikke er det? 

Det er et poeng det. Om en opplever at den andre personen ikke er helt "med" så skal en ikke øke sin interesse.

Men, nå er dette kun etter ett treff, ikke sett han på noe pidestall. Det opplever jeg veldig at du gjør her. Mulig han ikke er intressert, men det gjør ikke DEG lite viktig eller intressant av den grunn. Jobb med selvtillitten din tror jeg er lurt, du er MER enn god nok.

Anonymkode: 3359f...3bb

AnonymBruker
Skrevet

Så fordi du er redd for å bli såret så skal du såre andre og oppføre deg som en respektløs dritt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei det er ikke innafor. Personen vil føle seg behandla som søppel og kan utvikle komplekser, lure på om det er fordi hen hadde stor nese, for lite muskler, for små pupper, stygge øyne etc eller hva de sa og gjorde galt og dette kan plage de i månedsvis eller år. 

Hvis du ikke har hørt noe fra personen etter date så send en melding selv davel. Ikke vær så jævla tafatt! Kanskje den andre personen sitter å lurer på hvorfor ikke du tar kontakt. 

Hvis du ikke får svar på en uke etter å ha sendt meld, ja da kan du slette. Men å slette bare fordi du ikke får sms etter date er bare dust. 

Jeg fikk jo ikke svar. Jeg sa d var hyggelig å ses. Men da ikke noe respons. I flere dager. Så ja da slettet jeg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Skjønner liksom ikke helt hva man tjener på å brenne alle broer når der ikke har vært dårlig stemning. 

Akkurat det der stusser jeg på også. Sletting/blokkering og tilsvarende oppfatter jeg som ganske "dramatisk". Sånn sett så gir det iallfall ikke signaler om at man er likegyldig eller bare går videre. Det er en såpass aktiv handling at det fremstår som en ganske emosjonell reaksjon. 

Anonymkode: 34ec6...403

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk jo ikke svar. Jeg sa d var hyggelig å ses. Men da ikke noe respons. I flere dager. Så ja da slettet jeg. 

Han kunne ha svart på det ja, enig det, men du stilte ikke noe spørsmål. 

For alt du vet kanskje han tok den meldingen som en "hyggelig å ses men det skjer ikke igjen" og at du friendzonet han siden du ikke spurte om han ville ses igjen. 

Uansett syns jeg det er ganske dramaqueen å slette noen så fort. Vær voksen neste gang og skriv "Takk for i kveld! Kunne godt tenke meg å møtes igjen om du vil? :)" eller "Hyggelig å ses! Har du planer på fredag?"

Og ikke bare la det være opp til mannen. DU må også vise tydelige signaler og interesse om du forventer at mannen skal vise tydelige signaler og interesse. 

Hvis du vil slette noen så gjør det på en ålreit måte og skriv en avslutning" Hei, føler ikke helt du er interessert i noe videre pga manglende respons, så da ser jeg ikke noe vits i å opprettholde kontakt. Sletter deg derfor herfra, men du får ha lykke til videre :) "

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruker du mindre energi å tenke på ham, dersom du sletter ham?

Jeg sletter eller blokkerer aldri. Så jeg synes ikke det er greit. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at normale, oppegående mennesker tar ikke skade av å bli slettet fra snap etter 1 date. Jeg har også heller ville slettet han nå med en gang, enn å potensielt bli fanget i et mønster med en evig kamp om oppmerksomhet. Jeg er blitt for gammel for slikt. Er noen interessert - ja så holder man kontakten naturlig uten mas og fjas. 

Anonymkode: 444fc...79f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...