AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg har fått ny kjæreste, og vi har det veldig fint sammen. Men det er en ting jeg savner når vi har sex, men det er litt sært, så vet ikke om jeg tør å nevne det for han. Han har ikke vist noe som peker på at han er keen på det jeg liker, så veldig usikker her. jeg har vært i et langt forhold tidligere, hvor vi hadde mye bra sex. Exen min brukte ofte å fingre meg i rumpa når han slikket meg, og ofte fingret han meg begge steder samtidig. Noen ganger brukte vi også leketøy, noe jeg ble sykt kåt av. Slikking der forekom også Siden min nye partner ikke har vist noe som tyder på at han er sugen på slikt, så lurer jeg på om jeg skal tørre å hinte litt om dette? Men, innser at mange synes dette er ekkelt, og jeg vil jo absolutt ikke at han skal synes jeg er det! Jeg vil ikke tvinge på han mine lyster, om det skulle vise seg at dette er det siste han har lyst til å bedrive tiden med. Hvordan kan jeg gå frem for å finne ut av dette, uten å skremme han bort, eller ende opp med å skamme meg over at jeg har veldig lyst på dette? Jeg har forsøkt å styre han litt når han slikker meg, dyttet han litt lenger ned, men han spretter raskt opp igjen, så tror kanskje dette er en "no-go" for han... Anonymkode: f2583...2d9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Først må du gå videre fra eksen. Sammenligne slik er ikke bra. Nå har du ny mann og nye opplevelser. Det er han du har sex med nå og ikke eksen. Virker som du ikke har kommet over fortiden og vil heller ha eksen. Anonymkode: 2fa2f...9e1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Kan du ikke fortelle han hva exen gjorde, og hvordan han gjorde det? Det tror jeg han setter umåtelig stor pris på 😂 Fra spøk til alvor, når han går ned på deg, eller du spør om han kan gå ned på deg, så fører du hånda hans til rumpehullet ditt, eller du stikker din egen finger i rumpa. 98,3% av alle menn vil skjønne det hintet.. Når han har fått fingeren i rumpa di så er det ingenting i veien for at du veileder han ytterligere med kroppsspråk, trekk underlivet ditt mer mot fingeren hvis du ønsker det mer intenst osv osv.. Anonymkode: 3324d...08d
Blåjojo Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Jeg ville nok tatt en prat med han om han var fornøyd med sexlivet deres. Og deretter spurt om det var noe han syntes manglet eller noe han kunne tenke seg å gjøre for deg. Mange kan tenke seg å strekke seg litt om de bare får det presentert på en grei måte.
MuffinStud Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Jeg tenker at siden du spør, så er det en grunn til at du kvier deg for å spørre rett ut. Og at du vil spørre om noe som er "ufarlig" selv om han skulle vise seg å ha aversjoner mot å gjøre noe som potensielt kunne restultere i å møte på avføring. Jeg tenker at en måte ville vært at han tok på glidemiddel og i utgangspunktet bare lekte på utsiden. Det burde være ufarlig og hintete nok. Samtidig som om du kan lese på han om dette utfordrer barrierene hans eller om han må holde tilbake. Du trenger jo ikke fokusere på hva eksen gjorde. Du kan heller fokusere på hva du har lyst til å utforske med din partner.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Bare spør han om han har hatt analsex før og hva han tenker om det. Fingre derbak er jo analsex Anonymkode: bfe5a...f10 1
Andro Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 Jeg har sansen for å bare si slike ting rett ut, og spørre hva partneren tenker rundt det. Det har alltid blitt godt mottatt, selv om jeg har syntes at det var kleint å formulere hva jeg liker eller er nysgjerrig på. 1
Frkego Skrevet 13. mars 2023 #8 Skrevet 13. mars 2023 Jeg tenker at det viktigste for å oppnå en god seksuell relasjon er kommunikasjon, ikke bare kroppsspråk, men verbalt også. Snakk med ham og si at du liker å bli fingret i rumpa/liker analsex og om det er noe han har forsøkt tidligere og hvordan han evt. likte det eller har noen tanker rundt det. Kanskje kan butplug benyttes hvis han ikke liker anallek?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 Ville ikke linket det til eksen... Anonymkode: 49451...38f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har fått ny kjæreste, og vi har det veldig fint sammen. Men det er en ting jeg savner når vi har sex, men det er litt sært, så vet ikke om jeg tør å nevne det for han. Han har ikke vist noe som peker på at han er keen på det jeg liker, så veldig usikker her. jeg har vært i et langt forhold tidligere, hvor vi hadde mye bra sex. Exen min brukte ofte å fingre meg i rumpa når han slikket meg, og ofte fingret han meg begge steder samtidig. Noen ganger brukte vi også leketøy, noe jeg ble sykt kåt av. Slikking der forekom også Siden min nye partner ikke har vist noe som tyder på at han er sugen på slikt, så lurer jeg på om jeg skal tørre å hinte litt om dette? Men, innser at mange synes dette er ekkelt, og jeg vil jo absolutt ikke at han skal synes jeg er det! Jeg vil ikke tvinge på han mine lyster, om det skulle vise seg at dette er det siste han har lyst til å bedrive tiden med. Hvordan kan jeg gå frem for å finne ut av dette, uten å skremme han bort, eller ende opp med å skamme meg over at jeg har veldig lyst på dette? Jeg har forsøkt å styre han litt når han slikker meg, dyttet han litt lenger ned, men han spretter raskt opp igjen, så tror kanskje dette er en "no-go" for han... Anonymkode: f2583...2d9 Jeg synes ikke dette var så sært, bare slutt å hint, si rett ut hva du ønsker, menn er ikke tankelesere! Du tvinger ikke han med på dine lyster med å si hva du liker Anonymkode: 017db...c3a
Ardenus Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 Gå inn på https://mojoupgrade.com også kjører dere en test på dere begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå