Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg veldig ensom har ingen venner. Jeg er aktiv ulike lag og aktiviteter men når aktiviteten ender så ender også kontakten min med folkenen som er innvolvert. Det hvirker på meg som om aktivitenen er prioritet men de er ikke intressert i å bruke tid med meg utover det. 

Har forsøkt å dra igang noe selv men interessen har vært laber. Får storsett svar om at de ikke har tid. Som i praksis betyr at de velger å prioritere andre ting.

Veldig usikker på hva jeg kan gjøre livet er jævlig kjipt når man ikke har venner eller familie. 

Anonymkode: 6f588...994

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er vondt og ensomt å ikke ha noen venner du kan møte utenom aktivitetene. Det er dessverre veldig vanskelig å finne venner i voksen alder, men det høres ut som du gjør ting «riktig» for å finne venner. For det er jo gjerne igjennom jobb og aktiviteter man kan finne venner i voksen alder. Men litt vanskelig å gi noen råd utover dette, når jeg ikke vet aktiviteten din, hvor ofte dere møtes og hvilke muligheter det er for å fra i gang noe sosialt ut fra aktiviteten din.

Anonymkode: 62f9d...ed9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...