Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

En annen detalj som egentlig er ganske vesentlig her og som jeg burde ha oppgitt i HI er at jeg er på grensen til blind. Det innebærer at han ikke kan bruke blikket eller kroppspråk til å svare - jeg må ha lyd, enten handling eller verbalt, ellers så får jeg det ikke med meg. Så om jeg spør om noe og han responderer ved å lage tenke-ansikt, nikke, peke eller whatever som krever et godt syn til å oppfatte det, så får ikke jeg det med meg. Dette er noe han, etter veldig mange år sammen, fremdeles ikke klarer å forholde seg til - han kan nesten bli irritert de gangene han f.eks. peker og jeg da ikke får med meg hva han peker på.

- ts

Anonymkode: f1eac...7e3

Wut!? Mannen er idiot. Bli skilt. 

Anonymkode: db885...4c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Wut!? Mannen er idiot. Bli skilt. 

Har du lest innleggene hennes? Mannen hennes har masse andre fantastiske kvaliteter. Svaret ditt er et typisk KG svar, Lite gjennomtenkt og lite reflektert. 🤔

Endret av Useless
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg TS. Det er både uhøflig og ufint å ikke svare. Men eksmann er helt lik. Og han svarte heller ikke ungene når de spurte om noe, noe som virkelig ikke er bra, da slik oppførsel gjør barn utrygge. Men det er ikke mulig å endre en person om han ikke vil endre seg. Jeg ville tatt en skikkelig prat om det, sett ord på det du føler, og se responsen hans. Så ville jeg ut fra det vurdert om det er lurt å fortsette forholdet. Spesielt om dere vurderer å få barn.

Anonymkode: 02118...c98

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er også sånn, og det er sykt irriterende. Jeg jobber med det fra to kanter;

- øve på å bruke mindre krefter på å irritere meg over det, han er som han er og han er god på mye annet (endring hos meg)
- si tydelig ifra til ham når det skjer, sånn at han blir bevisst at det skjer og at det er noe jeg ønsker at han ikke gjør (endring hos ham) 

Men jeg tror løsningen ligger i første punkt, for det er bare sånn han er, og ikke noe han vanligvis mener noe vondt med. 

Anonymkode: e0889...8b0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Useless said:

Har du lest innleggene hennes? Mannen hennes har masse andre fantastiske kvaliteter. Svaret ditt er et typisk KG svar, Lite gjennomtenkt og lite reflektert. 🤔

Ja, det har jeg. TS er nesten blind, og mannen blir sur når hun ikke kan lese ansiktsuttrykk eller se hvor han peker. Å kalle ham en idiot er å si det pent. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...