Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? Bidraget er redusert til 0

Anonymkode: 4c4c5...50f

Du sier jo at det er bidragsforskuddet som er redusert. Vet du ikke forskjell på bidrag og bidragsforskudd?

Anonymkode: f0e74...6e1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Far betaler ikke bidrag pga lav bet evne. Bidragsforskudd er stanset.

Skrevet

Du må i starten av året se på tallene dine for hva du får inn og se hvilken punkter som påvirker bidragsforskudd, alle punktene står på Nav sin side.

I år må du opp i skatt fordi særfradraget for enslig forsørger forsvinner, jeg tolker det som du er det?

Utvidet barnetrygd øker.

Mange ytelser gis med begrensinger, det er rettferdig at du får mindre ytelse hvis du klarer å tjene mer. 
Bidrag og utgifter til barna er det best at dere deler på ved en privat avtale hvis dere kan. 

AnonymBruker
Skrevet
Andrine& skrev (20 minutter siden):

Du må i starten av året se på tallene dine for hva du får inn og se hvilken punkter som påvirker bidragsforskudd, alle punktene står på Nav sin side.

I år må du opp i skatt fordi særfradraget for enslig forsørger forsvinner, jeg tolker det som du er det?

Utvidet barnetrygd øker.

Mange ytelser gis med begrensinger, det er rettferdig at du får mindre ytelse hvis du klarer å tjene mer. 
Bidrag og utgifter til barna er det best at dere deler på ved en privat avtale hvis dere kan. 

Ja særfradraget er borte og de øker utvidet barnetrygd som går som inntekt. 

Ser det er den som vippet meg av pinnen 

Far er dessverre ikke på banen.

Da er det bare å prøve på alle ekstra vakter en kan få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...