Gå til innhold

Var på besøk, plutselig klikka det for han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt tom for ord. Mannen jeg nylig har blitt sammen med , har blitt  plutselig sint. Vi satt og så film. Vi lo litt begge to av filmen, plutselig så sier han også noe morsomt, og da sier jeg: søte lille tøysekoppen min. Da klikka det for han, han sa: gjenta det du sa igjen, tøysekopp. Da tok han kvelertak på meg... og holdt lenge. Helt til jeg sa slipp meg jeg får ikke puste. Da lo han bare av det. Etterpå måtte jeg på do. Jeg vasket henda mine deretter, tørket de med håndkle. Jeg gikk tilbake til senga hvor vi lå sammen og så film, jeg berørte han på hånda litt, siden jeg lente meg litt mot han i sengen, i armkroken hans. Siden vi ligger i skje sammen

Han mente at jeg ikke hadde tørket henda mine godt nok, jeg hadde jo gjort det. De var bare litt fuktige. Så sa han: skitne drittunge, du har ikke tørket henda  dine godt nok. Så sa jeg: unnskyld, jeg har jo gjort det. Kanskje litt fuktige.... 

etterpå måtte han på do. Tror ikke han en gang tisset, men bare var på badet litt. Siden jeg ikke hørte at han tisset, da rommet mitt er nærme badet. Han var der i 30 sekunder ca, jeg hører kranen skur seg på. Jeg ligger i sengekanten. Etterpå kommer han ut fra badet. Han er oppreist ved senga. Kort avstand til meg. Så deretter på litt avstand, kaster han vanndråper ifra henda sine direkte mot ansiktet mitt. Sånn ikke direkte at han flipper til, men på litt avstand,  at han veivet med stor kraft med begge hender, så vanndråpene hoppet direkte til mitt ansikt.

At jeg kjenner dråpene i ansiktet mitt. Han hadde ikke tørket henda sine i det hele tatt. Så sa han: det gjorde du mot meg istad, så da får du hevn vettu. Så sa jeg: det gjorde jeg ikke! Jeg berørte deg litt på hånda  i senga, da vi så film sammen. Jeg tenkte i ettertid hva om han haddd hatt et glass i hånda og kastet det på meg? Dette er sykt. Ikke minst så var han ikke på do for å tisse, men for nettopp å fukte henda sine med vann for å ta igjen.  Han har aldri vært fysisk voldelig under datingen. Men nå nyforelsket, så begynner han å overreagere. Jeg begynte å gråte da han dro hjem.....😥 jeg tok det opp med han, at jeg føler han blir så fort sint, og at jeg tviler på forholdet vårt nå. Da ble han kjempesint og svarte: "Frekkeste! Skulle ha kasta deg ut i vannet, du får ikke lov til å gjøre det slutt"

Anonymkode: 4599d...663

• Liker 2
  • Hjerte 27
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis dette er tilfelle, er det godt at du har fått ham ut av huset.

Han der trenger du ikke å møte igjen. Prøver han å presse seg på deg, sier du at du vil kontakte politiet.

Anonymkode: d10b3...39e

• Liker 32
  • Nyttig 15
Skrevet

Avslutt forholdet nå!

• Liker 31
  • Nyttig 15
Skrevet

Du har rett i at det er sykt. Du bør komme deg ut av forholdet før han blir verre. 

• Liker 16
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvis bare en av disse tingene er sant, er der mer enn nok til at du aldri må finne på å treffe han igjen.

Og hvis du fortsetter å treffe han, på tross av det du har opplevd nå - da har du valgt helt selv å gå inn et forhold med en ustabil og voldelig person. Da går du inn i det med åpne øyne, og kan ikke klage etterpå.

Anonymkode: 53ace...96f

• Liker 19
  • Nyttig 10
Skrevet

Ta på deg springforbi skoene og LØP motsatt retning av han. Han er jo syk i hodet - jeg bruker aldri den betegnelsen på noen. 

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Han her må du bare avslutte med - ikke noe vits å vente. Enten han trodde han var "morsom" eller at han faktisk ble sint og hevngjerrig av bagateller spiller ingen rolle. Det er ingen spøk å plutselig ta kvelertak på noen. Uansett hvor lenge det varte eller hvor hardt han tok grep, så er det en stor psykisk belasting. Høres ut som han har svært lav sosial intelligens. Bryt så fort som mulig. Dette er tydelige røde flagg. 

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Avslutt med en gang, blokkér ham i alle sosiale medier og på mobilen! Fortell alle rundt deg om hva han har sagt/gjort. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er klin gal! Ikke møt han igjen! Gud hjelpes😱

Anonymkode: ce5fc...1e6

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har postet eksagt samme historie for flere måneder siden så jeg tror deg ikke. 

Er det sant så anmelder du han for vold og blokker han. 

Anonymkode: c4a46...fd2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har postet eksagt samme historie for flere måneder siden så jeg tror deg ikke. 

Er det sant så anmelder du han for vold og blokker han. 

Nei, det må ha vært noen andre. Jeg har nylig inngått dette forholdet. Vi har vært sammen kun i 2 mnd.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det må ha vært noen andre. Jeg har nylig inngått dette forholdet. Vi har vært sammen kun i 2 mnd.

Da slår du opp og anmelder han for vold asap! 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Gjest Albbas
Skrevet

Hvorfor la du deg sammen med han etter han tok kvelertak på deg? 

Hvorfor viste du kjærtegn til en som viser seg villig til å drepe deg? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kom deg vekk! Neste gang kan være siste gang du er i live!

Skrevet

Ja det der kommer bare til å bli verre. Vold av denne grad etter to mnd, han kan drepe deg senere. Kutt han ut og evt kontakte politiet for besøksforbud

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er helt tom for ord. Mannen jeg nylig har blitt sammen med , har blitt  plutselig sint. Vi satt og så film. Vi lo litt begge to av filmen, plutselig så sier han også noe morsomt, og da sier jeg: søte lille tøysekoppen min. Da klikka det for han, han sa: gjenta det du sa igjen, tøysekopp. Da tok han kvelertak på meg... og holdt lenge. Helt til jeg sa slipp meg jeg får ikke puste. Da lo han bare av det. Etterpå måtte jeg på do. Jeg vasket henda mine deretter, tørket de med håndkle. Jeg gikk tilbake til senga hvor vi lå sammen og så film, jeg berørte han på hånda litt, siden jeg lente meg litt mot han i sengen, i armkroken hans. Siden vi ligger i skje sammen

Han mente at jeg ikke hadde tørket henda mine godt nok, jeg hadde jo gjort det. De var bare litt fuktige. Så sa han: skitne drittunge, du har ikke tørket henda  dine godt nok. Så sa jeg: unnskyld, jeg har jo gjort det. Kanskje litt fuktige.... 

etterpå måtte han på do. Tror ikke han en gang tisset, men bare var på badet litt. Siden jeg ikke hørte at han tisset, da rommet mitt er nærme badet. Han var der i 30 sekunder ca, jeg hører kranen skur seg på. Jeg ligger i sengekanten. Etterpå kommer han ut fra badet. Han er oppreist ved senga. Kort avstand til meg. Så deretter på litt avstand, kaster han vanndråper ifra henda sine direkte mot ansiktet mitt. Sånn ikke direkte at han flipper til, men på litt avstand,  at han veivet med stor kraft med begge hender, så vanndråpene hoppet direkte til mitt ansikt.

At jeg kjenner dråpene i ansiktet mitt. Han hadde ikke tørket henda sine i det hele tatt. Så sa han: det gjorde du mot meg istad, så da får du hevn vettu. Så sa jeg: det gjorde jeg ikke! Jeg berørte deg litt på hånda  i senga, da vi så film sammen. Jeg tenkte i ettertid hva om han haddd hatt et glass i hånda og kastet det på meg? Dette er sykt. Ikke minst så var han ikke på do for å tisse, men for nettopp å fukte henda sine med vann for å ta igjen.  Han har aldri vært fysisk voldelig under datingen. Men nå nyforelsket, så begynner han å overreagere. Jeg begynte å gråte da han dro hjem.....😥 jeg tok det opp med han, at jeg føler han blir så fort sint, og at jeg tviler på forholdet vårt nå. Da ble han kjempesint og svarte: "Frekkeste! Skulle ha kasta deg ut i vannet, du får ikke lov til å gjøre det slutt"

Mannen er ikke normal. Håper du kommer deg unna og ikke begynner å dvele på andre ting som har vært ok eventuelt. Lykke til♥️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kom deg vekk! Alle tendenser til voldelig adferd eskalerer i forhold etter hvert som aggressoren erfarer at han kan krysse grensene dine. Han får mindre respekt for deg jo mer han slipper unna med. Kvinner som har vært utsatt for at en kjæreste har tatt kvelertak på dem har mange ganger høyere risiko for å bli drept av en partner enn de som ikke har oplevd det.
Du er i fare. Avslutt. Ikke slipp ham inn igjen. Blokker og allier deg med kjente.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
Albbas skrev (2 minutter siden):

Hvorfor la du deg sammen med han etter han tok kvelertak på deg? 

Hvorfor viste du kjærtegn til en som viser seg villig til å drepe deg? 

Slutt med den Victimblamingen din!!! Spørsmålet her er IKKE hvorfor hen blir, men til voldsutøveren hvorfor han holder hen fanget med volden!!! 

Det er en helt vanlig traumerespons når man opplever fare at det føles tryggere å bli enn å gå og gjøre han enda mer sint. 

Kommentaren din hjelper ikke ts på noen måte den bare legger skam på hen og skyver hen mer vekk fra samfunnet og inn i isolasjon med voldsutøver 

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...