Gå til innhold

Hudpleier i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Liten_*
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte å unne meg en tur til hudpleier i Trondheim. Har blandingshud, med fet t-sone, svarte hudormer og noen kviser. Regner med at en dyprens ville være aktuelt i førsteomgang. Siden jeg er student, har jeg ikke all verden med penger. Ønsker å ha muligheten til å følge opp med regelmessige behandlinger.

Ser at Klinikk Bjørgan har 20% studentrabatt. Er det noen som har erfaringer derfra? Både positive og negative. Ellers ser jeg også at skolen Hud og Spa Akademiet tilbyr rimelig behandling i Trondheim. Noen med erfaringer derfra? Regner med at dette er de beste tilbudene prismessig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte egentlig på det samme som deg!

Fikk gavekort av kjæresten til jul i fjor og da bestilte jeg på Klinikk Bjørgan. For, som du sier, de var jo ikke så altfor dyre. Men tror ikke jeg kommer til å gå der igjen, de hadde ingen av de "vanlige" hudpleieseriene og hun som behandlet meg sa hun mente at feks MD var skumle greier med fruktsyrene. Tvert i mot var det mer urte-natur-økologiprodukter, iallfall som jeg fikk inntrykk av. Det er kanskje derfor det er billigere? Vil tror at de kjente hudpleieseriene koster mer i innkjøp... :sjenert:

På slutten ville hun ha meg til å kjøpe et urteavtrekk som ville vært supert til meg, men siden jeg aldri hadde hørt om merket før droppet jeg det. Så om du synes at dette høres bra ut kommer jo an på hva du så for deg?

Jeg har hørt mye bra om Benthes, ligger vel i Munkegaten? Og den på Solsiden. Lurer på om jeg skal fleske til med en time der neste gang...

Skrevet

var ikke fornøyd med den på solsiden...

kan selvsagt være annerledes med en annen hudpleier.

men generelt var det mye folk og mas,synes jeg.

jeg er også på jakt etter en hudpleier!håper på svar,jeg også.

Gjest Gjest_Liten_*
Skrevet

Hmmm...det var ikke akkurat urtebehandling jeg var ute etter. Mer behandling med kjente merker som MD og Dermalogica.

Ingen som har prøvd Hud og Spa Akademiet eller den i Olavskvartalet?

Gjest *Gjest
Skrevet

Kan være bra på hud og spa akademiet, men det er jo elever da. Jeg ville anbefalt Sancel. Det ligger rett utenfor byen mot Ranheim. Hun som eier stedet har jobbet som hudpleier i 8 år og vet hva hun snakker om... Hun har hjulpet meg masse. Hun har decleor og exuviance som sine merker foreløpig.

Gjest Gjest_Liten_*
Skrevet

Tusen takk for tips Lillefru, men av praktiske årsaker kunne jeg egentlig tenkt meg å gå i midtbyn et sted.

Andre som har erfaringer eller anbefalinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...