reiseglad Skrevet 12. mars 2023 #1 Del Skrevet 12. mars 2023 Hva tenker dere om serien? Blodig alvor allerede i første episode, med harpunering av hvalross. Er det noe du vil følge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 Ja jeg syntes dette virket som en spennende serie. Jeg elsker friluftsliv så passer meg. Det var helt andre ting i serien jeg ser på som alvor enn jakta 😅 mer bekymret for Isak sin påkledning og frostskader 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 Skal aldri se det programmet! Ellers takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 13. mars 2023 Loboto skrev (5 timer siden): Ja jeg syntes dette virket som en spennende serie. Jeg elsker friluftsliv så passer meg. Det var helt andre ting i serien jeg ser på som alvor enn jakta 😅 mer bekymret for Isak sin påkledning og frostskader Jeg syntes jeg så ham i Crocs ja, det er kanskje ikke særlig til fottøy… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 20. mars 2023 #5 Del Skrevet 20. mars 2023 Interessant serie så langt. Vi bor i samme verden men likevel så forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå