AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Hvilken kan varmt anbefales og hvorfor? (Jeg vurderer Gjensidige for jeg har Nordea som bank, men er noe usikker.) Anonymkode: 8ea24...71b
Amossa Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Vi har innboforsikringen i Sparebank. Det er vår hovedbank hvor vi har boliglån og lønnskonti. Er LO-organisert, og får veldig rimelig innboforsikring der. I tillegg betaler jeg ingen bankkostnader på brukskonto. Har benyttet denne forsikringen èn gang. Først da fryseboksen tok kveld. Fikk raskt kontakt med banken, som ba meg om å ta bilder av innholdet. Jeg fant også priser på frysevarene på nett og la ved dokumentasjonen. Gikk 2 dager, og så var erstatningen på konto. Boligforsikring, hytte, bil osv. har vi i IF. Har aldri bedt andre selskaper om tilbud, men det burde jeg sikkert ha gjort.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Tryg innboforsikring Anonymkode: 110b4...41a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Storebrand. 20% rabatt gjennom huseiernes landsforbund. (medlemskap koster skarve 579,- i året, sparer det inn mange ganger gjennom medlemsfordeler) Anonymkode: 277de...9f1 1
newman01 Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken kan varmt anbefales og hvorfor? (Jeg vurderer Gjensidige for jeg har Nordea som bank, men er noe usikker.) Anonymkode: 8ea24...71b Først bør du sjekke ut om eventuell fagforening har noen avtaler. Der er det ofte store summer å spare. Og så lønner det seg ofte å samle alle forsikringer ett sted, siden man ofte får kvantumsrabatt på toppen. Er man ikke fagorganisert bør man sjekke andre medlemskap, som Huseierne osv. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 Jeg meldte meg inn i Huseierne og tok forsikring i Gjensidige. Anonymkode: 8ea24...71b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 IF, fordi man faktisk får oppgjør derfra raskt hvis noe skulle skje. Anonymkode: 4579b...1c6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Storebrand. 20% rabatt gjennom huseiernes landsforbund. (medlemskap koster skarve 579,- i året, sparer det inn mange ganger gjennom medlemsfordeler) Anonymkode: 277de...9f1 Fikk rimeligere forsiktig hos gjensidige selv med en rabatten. I tillegg kommer det også kundeutbytte hos gjensidigs, typisk rundt 10% av det en har betalt i forsikring. Anonymkode: 66f2e...7cc
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk rimeligere forsiktig hos gjensidige selv med en rabatten. I tillegg kommer det også kundeutbytte hos gjensidigs, typisk rundt 10% av det en har betalt i forsikring. Anonymkode: 66f2e...7cc Jeg har også har forsikringer i tryg pga fagforening, men blir fremdeles rimeligere hos gjensidige og de har bedre vilkår. Fordelen med fagforeningen, er at de tok kampen mot Tryg ang en forsikringssak da jeg fant at ut vilkårene deres er veldig dårlig selv om Tryg hevdet annet. Fikk pengene, men de har ikke endret vilkårene. Har hatt gjensidige tidligere, og har gode erfaringer med de på tidligere skadesaker. Anonymkode: 66f2e...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå