Gå til innhold

Hvilken karakter hatet du mest i Harry Potter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han fetter,n til Harry eller hva det er Harry måtte bo under trappa 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med TS. Husker jeg ble så sint første gang jeg leste boka at jeg måtte legge den fra meg flere ganger. 

Anonymkode: e6954...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Umbridge ja, enig der. 

Snape irriterte meg og, surpomp. 

Anonymkode: 3a10a...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater Umbridge, som du. Ellers hatet jeg også Lockhart, han er så irriterende. hater også Pettigrew😂

Anonymkode: eb4ba...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hermione, får sikkert tyn for det. Men hun var så endimensjonal og viktigpetra.

Anonymkode: 7016c...222

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tante Petunia, snerpete kvinnfolk! 

Anonymkode: a0b82...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med Umbridge. Synes også at Lucius Malfoy var en av de kjipeste.  

Anonymkode: 12528...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte liksom aldri å svelge Nymfadora eller Fru Wiltersen. De karakterene irriterer meg skikkelig hver gang jeg leser bøkene.

Ser man bare på filmene så er det Hermine som gir magegsår. Hvorfor? En del av det er at jeg ikke liker Emma Watson som skuespiller for rollen. Hun var kjempeflink i de to første filmene, men ho ble mindre likandes i film nr 3 og utover.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Umbridge. Fikk forøvrig veldig assosiasjoner til henne av Listhaugs sin fremtreden i uttalelse om Fosen saken, baser på det visuelle. 

EE7A935C-6528-41F4-ACC3-061FB42283EC.jpeg

Anonymkode: e8640...7f9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dumbledore. 

For å ta 3 ting:

Han ga Harry til Dursleys, selv om alle advarte ham om dem. Ikke bare det, men han slengte fra seg Harry på dørstokken deres, hvor han lå alene i flere timer. Spedbarn kan dø av mindre.

Han sørget for at Tom Riddle utviklet seg til Voldemort. Han ga Tom tilgang til alt han trengte for å bli Mørkets Herre og trente ham opp. Også etter at han visste det var han som åpnet Mysteriekammeret.

Av alle de avskyelige tingene som Dubmledore har gjort, er hans mest skurkete at han visste fra starten at Harry måtte dø for å beseire Voldemort - og han satte ham opp for det. Hele bokserien kan ses på som at han groomer Harry til å ville ofre seg frivillig.

Anonymkode: 56469...fad

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dumbledore. 

For å ta 3 ting:

Han ga Harry til Dursleys, selv om alle advarte ham om dem. Ikke bare det, men han slengte fra seg Harry på dørstokken deres, hvor han lå alene i flere timer. Spedbarn kan dø av mindre.

Han sørget for at Tom Riddle utviklet seg til Voldemort. Han ga Tom tilgang til alt han trengte for å bli Mørkets Herre og trente ham opp. Også etter at han visste det var han som åpnet Mysteriekammeret.

Av alle de avskyelige tingene som Dubmledore har gjort, er hans mest skurkete at han visste fra starten at Harry måtte dø for å beseire Voldemort - og han satte ham opp for det. Hele bokserien kan ses på som at han groomer Harry til å ville ofre seg frivillig.

Jeg er ganske sikker på at de hadde kastet noen formler på han som beskyttet han mens han lå på trappen!

Anonymkode: a92bd...ae3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vaffelhunden skrev (Akkurat nå):

Folk som skriver de engelske navnene på et norsk foum.

"Hun leste bøkene på norsk"

ed8.png

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
52 minutter siden, Vaffelhunden said:

Folk som skriver de engelske navnene på et norsk foum.

Du skifter navnet ditt til engelsk/andre språk om du er i utlandet eller på et utenlandsk forum? 607260BB-F8E5-4F0F-A7B6-AB313E7090FE.gif.89294d80292fbc77e3078b72d4ff03cc.gif  

Hate er et ganske sterkt ord. Synes ufyselig passer bedre på:

When they entered the Defence Against the Dark Arts classroom they found Professor Umbridge already seated at the teacher's desk, wearing the fluffy pink cardigan of the night before and the black velvet bow on top of her head. Harry was again reminded forcibly of a large fly perched unwisely on top of an even larger toad.

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (9 timer siden):

Han fetter,n til Harry eller hva det er Harry måtte bo under trappa 

Han var jo morsom! Samme med onkelen.

For min del er svaret ganske enkelt Harry Potter selv. Irriterende karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...