Gå til innhold

Mann som satt seg ved siden av meg på felleskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg var i et fellesskap i dag og satt alene på en rekke, så plutselig satt en fremmed mann seg ved siden av meg. Det var mange andre ledige stoler rundt oss. Vi hilste og snakket litt sammen før møtet begynte, jeg merket han kom bort i armen min et par ganger. Men følte ikke han virket intressert. Jeg såg ikke noe giftering på hånden hans og er selv singel. Jeg er sjenert ovenfor nye mennesker og kan hende han er det og. Men lurer på hvorfor han satt seg ved siden av meg når det var mange ledige stoler rundt oss. Er usikker på meg og menn og en tenker. Noen som kan tenke hvorfor han satt ved meg? Jeg kommer til å møte han igjen der fremover. Begge i 40 årene.

Anonymkode: 470bd...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags fellesskap var det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg. Han er forelsket i deg. 

Anonymkode: 8db05...186

AnonymBruker
Skrevet
Rebecca30 skrev (1 minutt siden):

Hva slags fellesskap var det?

Et kristent fellesskap. 

AnonymBruker
Skrevet

Han vil vel få polert krusifikset sitt hvis du skjønner hva jeg mener 😛😜

Anonymkode: f3f96...927

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hm her var det fornuftige svar hehe.

• Liker 1
Skrevet

Han ser at du er usikker og umoden og ønsker å utnytte det til å "få polert krusifikset sitt," som det så malende ble skildret som over meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er usikker men langt fra umoden. 

AnonymBruker
Skrevet

I et kristent fellesskap er det vel nærliggende å tro at han satt seg der for å støtte deg som framsto ensom.

Anonymkode: ee61f...3c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ja sikkert det. Nei ikke noe mer å tenke på.

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (13 minutter siden):

Han ser at du er usikker og umoden og ønsker å utnytte det til å "få polert krusifikset sitt," som det så malende ble skildret som over meg.

Polere krusifikset sitt? Snakker vi marinere laksen her?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Polere krusifikset sitt? Snakker vi marinere laksen her?

Lurer på om dere skjønner hvor barnslige dere fremstår. Ungdomsskoleelever bør gjøre lekser, ikke være her og flåse.

Til TS: Dette er ikke noe å studere så nøye på. Han satte seg vel der for å være høflig. og da slapp du å sitte alene. Neste samling setter han seg kanskje et helt annet sted. Ikke noe å gruble på. Blir som å sitte på bussen og det kommer en passasjer og setter seg ved siden av, hvem tenker på grunnen til at de setter seg der? Det er vel helt likegyldig?

Anonymkode: 1ac9e...3e6

• Liker 2
Skrevet

Han har pratet med deg og brutt litt is, kanskje er han sammen med noen kanskje ikke. Det er vel et sosialt kristent fellesskap? 

Mulig dere prater mer og da kanskje dere finner ut at dere liker hverandre om det er grunnlag for det.

Skrevet

Tror ikke kristent felleskap er stedet for dating da må han ha misforstått 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja jeg var i et fellesskap i dag og satt alene på en rekke, så plutselig satt en fremmed mann seg ved siden av meg. Det var mange andre ledige stoler rundt oss. Vi hilste og snakket litt sammen før møtet begynte, jeg merket han kom bort i armen min et par ganger. Men følte ikke han virket intressert. Jeg såg ikke noe giftering på hånden hans og er selv singel. Jeg er sjenert ovenfor nye mennesker og kan hende han er det og. Men lurer på hvorfor han satt seg ved siden av meg når det var mange ledige stoler rundt oss. Er usikker på meg og menn og en tenker. Noen som kan tenke hvorfor han satt ved meg? Jeg kommer til å møte han igjen der fremover. Begge i 40 årene.

Omskrivning av Bibelen:

"Og etter at Jesus var ferdig med å tale, reiste Andreas seg opp fordi han ikke ville sitte ved siden av Thomas. Også Thomas reiste seg fordi han ikke ville sitte ved siden av Judas, Judas begynte å hoppe fordi han ikke ville sitte ved siden av Johannes, og Simon Peter begynte å løpe rundt i ring fordi han ikke ville sitte ved siden av noen av dem. Da tok Jesus ordet på ny, og ba dem om å slutte å oppføre seg som små barn."

Anonymkode: f7a38...ff8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...