AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Eg har nåkka eg vil dele med dykk og som eg eit stort problem i forholdet mitt. Mannen min brukar ei nettside som heite StackOverflow heile tida og eg veit ikkje kva det er. Eg har spurt han om det, men han svarar ikkje skikkeleg og seier berre at han prøvar å læra seg noko nytt. Eg skjønar ikkje korfor han brukar så mykje tid på den nettsida og eg føle meg utelatt og oversett. Vi har ikkje hatt sex på over ein månad og eg trur StackOverflow kan ha noko med det å gjera. Eg har prøvd å få han til å snakka med meg om det, men han verkar berre interessert i StackOverflow. Eg veit ikkje kva eg skal gjera, eg føler meg som om eg ikkje lenger er viktig for han. Har nokon av dykk opplevd noko liknande? Kan StackOverflow vera problematisk for forholdet vårt? Kva kan eg gjera for å få han til å sjå at det ikkje er bra for oss som par? Anonymkode: 66b48...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Side for programmering/utvikling ikke noe galt med den, men om han er helt hekta bør han kanskje roe ned litt. Anonymkode: db905...831 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Reklamerer du for siden? Anonymkode: 44cb0...087 6 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Gidder hvertfall ikke google og trykke meg inn på siden. Her lukter the IP adresse fisher og doxxing (identifisering av kg brukere) Anonymkode: 64b7b...6d3 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Reklamerer du for siden? Anonymkode: 44cb0...087 Ikke ts men tviler på at stackoverflow trenger reklame 😛 alle utviklere kjenner til den. Anonymkode: db905...831 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Skrevet 13. mars 2023 Morsom troll 😂 En av de bedre på en stund. At det ser ut som noen ikke forstår det er alarmerende i seg selv.. Anonymkode: 00d32...b74
Snublefot62 Skrevet 13. mars 2023 #8 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Reklamerer du for siden? Anonymkode: 44cb0...087 Nettsiden stackoverflow.com har over 100+ million besøkende i måneden. Jeg tviler på at tilfeldig markedsføring på KG utgjør noen forskjell. 1
ClausSaus Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Eg har nåkka eg vil dele med dykk og som eg eit stort problem i forholdet mitt. Mannen min brukar ei nettside som heite StackOverflow heile tida og eg veit ikkje kva det er. Eg har spurt han om det, men han svarar ikkje skikkeleg og seier berre at han prøvar å læra seg noko nytt. Eg skjønar ikkje korfor han brukar så mykje tid på den nettsida og eg føle meg utelatt og oversett. Vi har ikkje hatt sex på over ein månad og eg trur StackOverflow kan ha noko med det å gjera. Eg har prøvd å få han til å snakka med meg om det, men han verkar berre interessert i StackOverflow. Eg veit ikkje kva eg skal gjera, eg føler meg som om eg ikkje lenger er viktig for han. Har nokon av dykk opplevd noko liknande? Kan StackOverflow vera problematisk for forholdet vårt? Kva kan eg gjera for å få han til å sjå at det ikkje er bra for oss som par? Anonymkode: 66b48...0e1 StackOverflow, faktisk… 🤣
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 Sånn har jeg det med samboeren min og diverse kryptoapper Anonymkode: 397f1...83b
ElectricScum Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 Ganske smal vits, dette her. Den går nok bedre hjem på et forum med større andel menn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå