AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Del Skrevet 12. mars 2023 Er sønnen min i et godt forhold? Er hun bra for han og kommer dette til å vare? Hvis nei, vil forholdet få konsekvenser for han? Anonymkode: d3d5f...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 Har en svært dårlig følelse på dette. Hun virker veldig kontrollerende. Anonymkode: d3d5f...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er sønnen min i et godt forhold? Er hun bra for han og kommer dette til å vare? Hvis nei, vil forholdet få konsekvenser for han? Anonymkode: d3d5f...e33 Har sett i kaffegruten og ser at din kommende svigerdatter er gravid. Gratulerer. Du skal bli bestemor. Anonymkode: 62dd3...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. mars 2023 #4 Del Skrevet 12. mars 2023 Folk her inne er desperate etter å sløse bort pengene sine på svindlere. Spå finnes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Del Skrevet 12. mars 2023 Har stemt mange ganger hos meg.. Anonymkode: d3d5f...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #6 Del Skrevet 13. mars 2023 Får inn en uro-følelse. Så tror dessverre ikke det der er en god relasjon. Kjenner også at du føler på en uro rundt dette. Mulig det er det jeg får inn. Anonymkode: 79f26...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #7 Del Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Får inn en uro-følelse. Så tror dessverre ikke det der er en god relasjon. Kjenner også at du føler på en uro rundt dette. Mulig det er det jeg får inn. Anonymkode: 79f26...dfe Jeg kjenner vertfall på uro. Vanskelig å få prata med sønnen alene også. Føler hun besvvist sørger for at vi ikke får anledning til å prate med han aleine. Tror du de holder sammen lenge? Anonymkode: d3d5f...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #8 Del Skrevet 13. mars 2023 Dytter Anonymkode: d3d5f...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå